خانه مدارس دانلود کتاب آموزش قرآن اول دبستان

دانلود کتاب آموزش قرآن اول دبستان

راهنمای دانلود قرآن اول دبستان 98 - 99
دانلود کتاب آموزش قرآن اول دبستان 98 – 99
پایه اول دبستان ، آغاز کننده دوره تحصیلی هر دانش آموز در مدرسه است و درس آموزش قرآن نیز از همین پایه ، دانش آموزان را همراهی می کند. کتاب آموزش قرآن که برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در نظر گرفته شده است ، به پرورش سطح فکری و در نتیجه تقویت مهارت یادگیری و آشنایی آن ها با سوره های قرآن کمک می نماید.

کتاب آموزش قرآن پایه اول دبستان با بیان تصویری و داستان های شیرین و ساده باعث می شود دانش آموز با اشتیاق به این کتاب نگاه کند که همین موضوع در یادگیری او بسیار موثر می باشد. در کنار این موارد ، دقت شده است که به مباحث مهم و پایه ای پرداخته شود ؛ چرا که پایه قوی در همین مراحل ابتدایی موجب موفقیت های بیشتر هر دانش آموز می گردد.

کتاب های درسی بهترین منابع مطالعاتی برای درک عمیق مفاهیم هستند که دانش آموزان باید به آن ها توجه کنند.

معرفی و دانلود کتاب آموزش قرآن پایه اول ابتدایی

کتاب آموزش قرآن پایه اول ابتدایی ، شامل 8 درس است ؛ در هر درس ، یک سوره قرآنی و یک الی دو روایت مرتبط وجود دارد که دانش آموز را در درک مفاهیم قرآنی یاری می نماید.

از آن جا که همواره سطح یادگیری دانش آموزان با یک دیگر متفاوت می باشد ، در کتاب درسی آموزش قرآن سعی شده است که مطالبی متناسب با هر دانش آموز بیان شود و تمامی آن ها بتوانند به خوبی ، مفاهیم مربوطه را درک کنند.

دانش آموزان و یا والدینی که به هر دلیلی قصد دارند فایل الکترونیکی کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی را داشته باشند ، می توانند بنا بر نیاز خود ، از لینک های دانلود هر بخش و یا کل کتاب استفاده نمایند. کافی است بر روی نام هر یک از لینک های زیر کلیک کنند تا فایل مورد نظر آن ها دانلود شده و در اختیارشان قرار گیرد.

دانلود کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش به بخش
دانلود مقدمه کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش اول کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش دوم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش سوم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش چهارم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش پنجم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش ششم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش هفتم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود بخش هشتم کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99
دانلود کتاب کامل
دانلود کتاب آموزش قرآن اول ابتدایی 98 – 99

جلوه رنگارنگی که کتاب آموزش قرآن پایه اول ابتدایی دارد ، ضمن پرورش ذهن دانش آموز موجب حفظ روحیه کودکانه او نیز می گردد. آموزش قرآن اول ابتدایی که اندکی با بازی و سرگرمی آمیخته شود ، بهترین بازدهی را از سوی دانش آموزان خواهد داشت. زیرا آن ها در سنی نیستند که بتوانند از دنیای بچگانه خود دست بردارند و تنها به کسب علم بپردازند. بنابراین تلفیق یک مرحله جدید از زندگی دانش آموز با علایق او می تواند لذت درس خواندن را برایش دو چندان کند و نتیجه فوق العاده ای را بر جای بگذارد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس