خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

داوطلبان جهت حضور در حوزه امتحانی برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیازمند کارت ورود به جلسه هستند. این کارت حاوی اطلاعات شخصی و شماره داوطلبی فرد بوده و معمولا 3 الی 4 روز قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر و به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی قابل دریافت می باشد. داوطلبان موظف اند که در زمان مقرر شده در دفترچه ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی به سایت مذکور مراجعه نموده و نسخه چاپی کارت ورود به جلسه خود را تهیه نمایند.

 

✅ لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

(به محض شروع لینک فوق فعال می گردد)کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

 

با شروع فرایند ثبت نام، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ از سایت جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

داوطلبانی که ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی را انجام داده اند، برای حضور پیدا کردن در حوزه امتحانی موظف به رعایت برخی الزامات از جمله به همراه داشتن کارت ورود به جلسه هستند. این کارت به طور معمول هر سال حدود 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که تاریخ دقیق آن از طریق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی پس از انتشار در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

توجه: در صورتی که شرکت کنندگان همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی خود را فراموش کنند، از ورود آن ها به جلسه آزمون ممانعت به عمل آورده می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

افرادی که برای حضور در جلسه آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود می نمایند، می بایست به سایت سازمان جهاد دانشگاهی مراجعه کنند. متقاضیان توجه داشته باشند که به محض انتشار کارت، به دریافت آن اقدام نموده و این کار را به روز آخر موکول نکنند چرا که ممکن است، در مندرجات کارت خطا و نقصی وجود داشته باشد. در این صورت می بایست در اسرع وقت با مراجعه به سایت مذکور و یا باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به مرتفع کردن مشکل بپردازند.

  • به منظور دریافت کارت ورود به جلسه لازم است به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه نمایید. در صورتی که در زمان معین به سایت وارد شده باشید، می بایست بر روی کلید “دریافت کارت ورود به جلسه” کلیک نمایید.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • در این مرحله می بایست کد ملی و کد رهگیری را وارد کرده و سپس با کلیک بر روی گزینه “ورود به پروفایل”، به صفحه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود وارد شوید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه ازمن استخدامی دستگاه های اجرایی

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون حاوی اطلاعات مهمی است که در زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نشان دهنده هویت افراد شرکت کننده می باشد. با توجه به اهمیت صحت اطلاعات درج شده بر روی این کارت که منجر به شناسایی دقیق افراد می شود، اطمینان از درستی مندرجات آن بسیار حائز اهمیت است. گاها شرکت کنندگان متوجه اطلاعات اشتباهی شده یا خود مسبب مخدوش شدن و ایجاد صدمه بر روی کارت شوند که در چنین مواردی باید اقدام به رفع مشکل به وجود آمده نمایند.

به طور کل می توان اطلاعات نادرست و اشتباه روی کارت ورود به جلسه آزمون را متناسب با اشکال موجود، به دو روش اینترنتی و حضوری ویرایش نمود. یک سری از اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه را می توان با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت اینترنتی ویرایش کرد. این اطلاعات شامل تصحیح دین، تاریخ فارغ التحصیلی، اخرین مدرک و سهمیه ایثارگران و… می باشد. با توجه به اینکه فرایند باجه های رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری فعال بوده داوطلبان می توانند ابتدا اطاعات را اصلاح و سپس نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

در صورتیکه کارت ورود به جلسه دارایاشکالات خاصی باشد، لازم است داوطلبان در روزهای تعیین شده رفع نقص مراجعه نمایند. ایرادات مذکور عبارت اند از:

  • واضح نبودن عکس
  • درج عکسی به غیر از عکس داوطلب

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

در هر استان باجه های رفع نقص به منظور تسهیل در خدمت رسانی و برطرف نمودن سریع اشکالات موجود بر روی کارت ورود به جلسه ایجاد شده است. داوطلبان می توانند در زمان مقرر که از سوی سایت سازمان جهاد دانشگاهی اعلام می شود جهت رفع خطاهای احتمالی به این مراکز به صورت حضوری مراجعه کنند. دقت داشته باشید که همراه داشتن دو قطعه عکس ( در صورتی که عکس مشکل دارد)، به همراه کارت شناسایی عکس دار الزامی خواهد بود.

موارد مراجعه به باجه های رفع نقص کارت 

  • اگر اطلاعات هویتی به صورت ناقص یا اشتباه درج شده اند، با به همراه داشتن مدارک شناسایی به باجه های رفع نقص مراجعه کنید.
  • درصورتی که عکس درج شده بر روی کارت متعلق به شخص دیگری بوده و یا واضح نمی باشد، 2 قطعه عکس 4×3، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار را به مسئول مربوطه در باجه رفع نقص تحویل دهید.
  • اگر اطلاعات درج شده برای شما خوانا نیست، نیازی به ارائه مدارک نبوده و فقط لازم است که در اولین فرصت به نزدیک ترین باجه مراجعه کنید.

توجه به این نکته ضروری است که چون هنوز دفترچه ثبت نام منتشر نشده است، آدرس باجه ها برای رفع نواقص آزمون دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ مشخص نشده است.

 

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دقیقی برای آزمون ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است اما از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد.

2- کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از چه طریقی قابل دریافت است؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir کارت خود را دریافت نمایند.

3- آیا امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وجود دارد؟

بله، در صورت مشاهده هر گونه مشکل می توان متناسب با مشکل موجود آن را به صورت اینترنتی یا حضوری در باجه های رفع نقص بر طرف نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. رضا

    سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین؛
    داوطلبی که ساکن شهرری ناحیه یک هست میتونه بومی شهرری ناحیه دو باشه و رشته های ناحیه دو را به عنوان داوطلب بومی انتخاب کنه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان شهر تهران مجاز به استفاده از سهمیه بومی نمی باشند.

  2. مریم

    سلام حتما باید بومی هم بزنیم…یا فرقی ندارد .برای همه هست

    • ایران مشاوره

      با سلام، در صورتی که محل خدمت شما بومی گزینی دارد و شما بومی همان محل انتخابی می باشید، می بایست ” گزینه بومی هستم ” را انتخاب کنید. لازم به ذکر است اولویت پذیرش، با داوطلبان بومی می باشد.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی