خانه اخبار تحصیلی کارشناسی ارشد آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403، برای بار دوم، از تاریخ 31 تیر ماه الی 2 مرداد ماه تمدید شد.

آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

به دلیل درخواست داوطلبان، برای بار دوم مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 از ساعت ٩ صبح 31 تیر ماه الی ساعت ١٣ ظهر 2 مرداد ماه تمدید شد. کلیه داوطلبان می توانند در بازه زمانی مذکور نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب های خود، اقدامات لازم را مبذول نمایند. همچنین لازم به ذکر است که این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

متقاضیان می بایست پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه های مربوطه، با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir وارد سامانه شده و اقدامات لازم جهت انتخاب رشته و یا ویرایش آن را به انجام برسانند.

همچنین طبق اطلاعیه منتشر شده، داوطلبانی که سهمیه رزمندگان و ایثارگران آنها طبق کارت ورود به جلسه آزمون و کارنامه علمیشان تایید نشده بود، در صورت دریافت تاییدیه سهمیه تا تاریخ 24 تیر ماه،  کارنامه علمی شان به روز رسانی شده و از طریق سامانه قابل دریافت می باشد و این افراد می توانند در زمان تمدید، انتخاب رشته خود را انجام داده یا ویرایش نمایند.

ناگفته نماند که زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 در نیمه دوم شهریور ماه، از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی خواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد