خانه اخبار تحصیلی کنکور فرهنگیان زمان آغاز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

زمان آغاز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

زمان آغاز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403 آغاز می شود. متقاضیان می بایست در بازه زمانی ذکر شده به آدرس psd.cfu.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود، اقدام نمایند.

زمان آغاز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

متقاضیان از تاریخ 3 تیرماه 1403 به مدت 4 روز روز فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس psd.cfu.ac.ir، با ثبت کد ملی خود به عنوان نام کاربری و کلمه عبور در کد پروفایل، نسبت به ثبت، تکمیل و تایید اطلاعات شناسایی، بارگذاری مدارک درخواستی، بررسی، تأیید و دریافت فرم اعلام آمادگی ارزیابی تکمیلی اقدام کنند.

همچنین داوطلبان می بایست فرم معرفی‌نامه معاینه پزشکی خود را پس از پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی، از سامانه مذکور دریافت نمایند و سپس سوابق فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی خود را بارگذاری و درخواست بررسی پرونده خود را ارسال کنند.

پس از طی کردن مراحل ذکر شده، چاپ کارت ورود به ارزیابی تکمیلی برای داوطلبان صادر می شود که زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در کارت دریافتی آنان مشخص می شود.

کانون های ارزیابی فرایند سنجش و ارزیابی تکمیلی داوطلبان را  از روز یکشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز می کنند و متقاضیان باید ضمن مراجعه به آدرس تعیین شده و کسب اطلاعات لازم برای ادامه این فرایند، مقدمات لازم را برای حضور فعال در کانون‌های ارزیابی را فراهم کنند.

لازم به ذکر است داوطلبان می بایست در مهلت مقرر و تعیین شده در مراحل ارزیابی شایستگی های معلمی شرکت نمایند زیرا انجام ارزیابی مجدد یا تمدید مهلت اعلام شده تحت هر شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره