خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی استخدام موقت قبول‌ شدگان آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۲ تا پایان امسال

استخدام موقت قبول‌ شدگان آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۲ تا پایان امسال

استخدام موقت قبول‌ شدگان آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۲ تا پایان امسال

نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته شغلی دبیری و هنرآموزی در روز چهارشنبه 26 مهرماه اعلام شد.

فرآیند تشکیل پرونده آزمون دبیری و هنرآموزی

پذیرفته شدگان نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی برای تشکیل پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی تکمیلی نظیر آزمایشات پاراکلینیکی و گرفتن معرفی نامه برای گواهی عدم سوءپیشینه و اطلاع یافتن از دیگر مراحل و مدارک موردنیاز، از روز شنبه 29 مهر باید به اداره آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی مراجعه کنند.

با اینکه مدارک موردنیاز پرونده استخدامی از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی اعلام می شود اما به همراه داشت مدارک زیر برای تشکیل پرونده همه پذیرفته شدگان لازم است.

  • مدارک هویتی اعم از کارت ملی، شناسنامه و شناسنامه فرزندان
  • اصل و تصویر گواهینامه موقت یا دانشنامه
  • اصل کارنامه نهایی نتایج آزمون
  • اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری
  • اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم

استخدام موقت قبول شدگان آزمون دبیری تا پایان سال 1402

با در نظر گرفتن اینکه پذیرفته شدگان باید اشتغال به تدریس و گذراندن دوره مهارت آموزی آزمون دبیری آموزش و پرورش را همزمان طی کنند، استخدام آن ها به صورت موقت و تا انتهای سال 1402 است و تنها در صورتی که موفق به گذراندن دوره مهارت آموزی و اخذ گواهینامه صلاحیت معلمی شوند، استخدام پیمانی آن ها برای سال 1403 تمدید می شود و از امتیازات نظام رتبه بندی معلمان بهره مند می شوند.

همچنین تمامی گزینش و استخدام مشاغل آموزشی طبق نیاز بومی استانی انجام می شود. به همین دلیل پس از طی شدن فرآیند آزمون و مراحل استخدام، خارج شدن فرد از بوم خدمت استانی، قطع رابطه استخدامی محسوب می شود. در واقع درخواست تغییر سهمیه خدمتی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

اعتراض به نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی 1402

با توجه به اعلام آموزش و پرورش اگر ظرفیت خالی وجود داشته باشد، مرحله تکمیل ظرفیت از طریق سایت سازمان سنجش  اطلاع رسانی می شود. با این حال داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نشدند و نسبت به نتایج اعتراض دارند، جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش می توانند 24 ساعت پس اعلام نتایج نهایی یعنی از روز پنجشنبه 27 مهرماه به مدت پنج روز به سامانه ارزیابی تکمیلی به نشانی jazb.sru.ac.ir مراجعه کنند.

داوطلبانی که به دلیل عدم تایید صلاحیت و عمومی و گزینش، رد شده اند و نیز در ستون وضعیت قبولی کارنامه شان کد 19 درج شده است، می توانند از 6 آبان تا 6 دی برای ارائه درخواست کتبی تجدیدنظر به هسته گزینش استان محل ارزیابی خود به صورت حضوری مراجعه کنند.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی