خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی استخدام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

استخدام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

استخدام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳
استخدام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه ای روش‌های گوناگون جذب عضو هیئت علمی این دانشگاه در سال 1403 را اعلام کرد و از جذب ۲۷۵ عضو هیات علمی در این دانشگاه خبر داد.

استخدام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

معاونت آموزش دانشگاه فرهنگیان در راستای فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و ضرورت تنظیم هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه، از به کارگیری روش‌های متنوعی برای جذب عضو هیئت علمی خبر داد که شامل موارد زیر می باشد:

  • فراخوان‌های وزارت علوم
  • جذب دکترمعلمان، دکترکارشناسان
  • جایابی بورس
  • انتقال از دانشگاه پیام نور

هر کدام از روش‌های عنوان شده با دقت خاصی پیگیری می‌شود و  استخدام دکترمعلمان طی یک برنامه چندین‌ ماهه صورت گرفته که در طی آن تعداد 900 نفر از بین 7000 متقاضی انتخاب شده اند  و سپس با برگزاری جلسات تخصصی توسط کارگروه منتخب، پرونده‌ها بررسی و در نهایت 275 نفر از واجدین شرایط  به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه که متناسب با سیاست‌ها و شاخصه‌های استاد تراز انقلاب اسلامی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهور باشند، انتخاب می شوند. تایید نهایی اعضا به تصویب هیئت اجرایی جذب بستگی دارد.

همچنین لازم به ذکر است در جهت بهره‌مندی بیشتر از تجربیات ارزنده متقاضیان دکترمعلم و آثار مثبت آن ها بر دانشگاه، از سهمیه رشته‌‌محل روش‌های دیگر جذب نیز جهت افزایش ظرفیت به این روش اختصاص داده شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی