خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

بعد از روزها انتظار برای  اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته آموزگار ابتدایی و استثنائی، در نهایت نتایج آن از طریق سایت سازمان سنجش اعلام و اطلاعیه ای نیز در این خصوص منتشر شده است.

اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

همزمان با  اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های آموزگار ابتدایی و استثنائی 1402، نتایج یک برابر ظرفیت تمام داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته شده اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده می باشد. داوطلبانی که در لیست قبول شدگان نهایی قرار دارند، بعد از مشاهده نام خود باید جهت انجام مراحل استخدام (ارائه گواهی سوء پیشینه، انجام معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره مهارت آموزی)، به نکات زیر توجه داشته باشند.

  • افراد جهت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می توانند 48 ساعت بعد از اعلام نتایج سازمان سنجش به سامانه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. مدت زمان اعتراض به نتایج از طریق سامانه، 20 روز می باشد. مدت زمان پاسخگویی به نتایج اعتراض نیز حداکثر 45 روز بعد از اتمام بازه زمانی اعتراض می باشد.
  • کسانی که صلاحیت عمومی گزینش آنها تایید نشده است، باید در بازه زمانی 10 مهر ماه تا 10 آذر ماه 1402 به هسته اصلی گزینش در استان خود به صورت حضوری مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت کتبی جهت تجدید نظر ارائه دهند. عدم ارائه درخواست در بازه زمانی مشخص شده به عنوان انصراف فرد از استخدام محسوب می شود.
  • با توجه به یکی بودن مجوز آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در رشته های آموزگاری و دبیری  و اطلاعات دفترچه، کسانی که از شرایط لازم برخوردار بودند، می توانستند در تمام آزمون ها شرکت کنند. ولی در صورتی که بعد از شرکت در آزمون آموزگاری نام افراد در لیست چند برابری قبول شدگان قرار گرفته باشد، نمی توانند در آزمون دبیری یا هنرآموزی استخدام شوند مگر اینکه درخواست انصراف خود از استخدام در آزمون آموزگاری را ارائه دهند.
  • در مرحله تکمیل ظرفیت نیز با توجه به مجوزهای ارائه شده، تعداد ظرفیت باقی مانده از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.
  • در اعلام نتایج نهایی این آزمون به نمره کتبی داوطلب، نمره مصاحبه و سهمیه های آن توجه می شود که مجموعه این موارد مشخص کننده نمره قبولی و نهایی است. نمره کتبی 40 درصد و نمره مصاحبه و ارزیابی تکمیلی نیز 60 درصد نمره نهایی را شامل می شود که بالا بودن نمره در هر کدام از این بخش ها به منزله پذیرش قطعی نیست بلکه مجموع آنها با یکدیگر مشخص کننده نمره نهایی و قبولی فرد است. فرمول نهایی  برای محاسبه نمره کل به صورت زیر می باشد.

(نمره کل نهایی = امتیاز آزمون های کتبی + امتیاز ارزیابی تکمیلی)

انجام اقدامات لازم داوطلبان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی

کسانی که در لیست یک برابر ظرفیت  آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنائی قرار دارند باید اقدامات زیر را جهت تکمیل فرآیند استخدام خود انجام دهند چون پیگیری و انجام ندادن این موارد به منزله انصراف آنها است. انجام این مراحل به صورت کلی شامل تشکیل پرونده استخدامی و ثبت نام جهت شرکت در دوره مهارت آموزی فرهنگیان می باشد که جزئیات آن را در موارد زیر می توانید مشاهده کنید.

  • انجام معاینات پزشکی خواسته شده
  • دریافت گواهی عدم سوء پیشینه قضایی
  • دریافت ابلاغ تدریس
  • صدور حکم استخدام موقت به صورت پیمانی
  • مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • شرکت در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان: جهت ثبت نام در این دوره و اشنایی با جزئیات کامل آن باید از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی sru.ac.ir اقدام کرد. به تمام شرایط شرکت در دوره و مدارک لازم اشاره شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی