امکان اعتراض به نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۳

امکان اعتراض به نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش، اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 در تاریخ 25 مرداد ماه انجام شد و داوطلبان پذیرفته نشده در صورت داشتن اعتراض، می توانند از تاریخ 28 مرداد ماه الی 2 شهریور ماه به سامانه کارا به نشانی my.medu.ir  مراجعه و درخواست بازبینی خود را ثبت نمایند.

امکان اعتراض به نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۳

نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403 در تاریخ 25 مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh. org منتشر شد. طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت مذکور، در تمامی مراحل ارزیابی تکمیلی، امکان اعتراض برای داوطلبان فراهم بوده و همچنین متقاضیان با تکمیل نمون برگ های 23 و 24 ضمن تایید فرایندهای مزبور، عدم اعتراض خود را اعلام نموده‌اند. اما با وجود موارد ذکر شده، پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال 1403 می‌توانند از روز یکشنبه 28 مرداد ماه الی 2 شهریور ماه با مراجعه به سامانه کارا به نشانی my.medu.ir نسبت به ثبت اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش اقدام کنند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که در کارنامه آن ها کد 19 درج شده است، لازم است در تاریخ 7 شهریور ماه لغایت 8 آبان ماه 1403 با مراجعه به هسته گزینش استان محل ارزیابی خود، درخواست تجدید نظر ارائه نموده و پیگیری های مربوطه را از هسته مذبور انجام دهند. عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی تعیین شده به منزله انصراف داوطلبان تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی