خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی زمان اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری ۱۴۰۳ اعلام شد

زمان اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری ۱۴۰۳ اعلام شد

زمان اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری ۱۴۰۳ اعلام شد

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور، داوطلبان معترض به نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری 1403 می توانند از تاریخ 30 تیرماه الی 4 مرداد ماه با مراجعه به سامانه کارا، نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی اقدام نمایند.

زمان اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری ۱۴۰۳ اعلام شد

براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور، در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی، این امکان برای داوطلبان فراهم بوده که در صورت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر مرحله، مراتب را اعلام نموده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص در طول فرایند ارزیابی تکمیلی مورد بررسی و رسیدگی بگیرد. همچنین در انتهای هر مرحله داوطلبان با تکمیل نمون برگ‌های شماره ۲۳ و ۲۴ ضمن تأیید فرایندهای مزبور، عدم اعتراض خود را نسبت به فرایندهای مربوط به ارزیابی تکمیلی، به صورت مرحله به مرحله اعلام نموده‌اند.

بنا بر تصمیم ستاد برگزاری آزمون، شرایطی فراهم شد تا شرکت کنندگان مردود آزمون مذکور بتوانند از تاریخ 30 تیر ماه لغایت 4 مرداد ماه با ورود به سامانه کارا به نشانی my.medu.ir  درخواست بررسی مجدد پرونده و رسیدگی به اعتراض خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است پس از پایان زمان اعلام شده، امکان ثبت اعتراض وجود ندارد. اطلاع رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان نیز از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.

همچنین داوطلبانی که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) آنان مورد تأیید قرار نگرفته و در کارنامه نهایی آن ها کد ۱۹ درج شده است، لازم است از تاریخ 20 مرداد ماه الی 21 مهر ماه با مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، درخواست کتبی تجدید نظر ارائه دهند و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند.

هسته های گزینش قبل از تاریخ عنوان شده به دلیل همزمانی فرایندهای اجرایی آزمون های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارد  و عدم ارائه درخواست تجدید نظر در بازه زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی