انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آموزگاری ۱۴۰۳ در روزهای آینده

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ در روزهای آینده

طبق اظهارات معاون امور جذب، نگهداری و رشد کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور، تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی 1403 پس از تنظیم دفترچه مربوطه توسط وزارت آموزش و پرورش در روزهای آتی برگزار می گردد.

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ در روزهای آینده

با وجود اینکه 3 برابر ظرفیت پذیرش نهایی از داوطلبان دعوت به مصاحبه صورت می گیرد اما باز هم پس از اتمام این فرآیند ممکن است بخشی از ظرفیت پذیرش خالی مانده و همچنان نیاز به جذب نیرو باشد. وزارت آموزش و پرورش برای حل این مشکل و همچنین ایجاد فرصت مجدد برای برخی افراد، تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به منظور تامین نیروی مورد نظر خود در دستور کار قرار می دهد.

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده حدود 6 هزار ظرفیت استخدامی در آزمون استخدامی آموزگاری تکمیل نشده که 4800 نفر مربوط به افراد پذیرفته نشده در گزینش یا کد 19 می باشد. همچنین قرار بود تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی آموزگاری 1403 برگزار نشود ولی طبق اظهارات معاون ابتدایی آموزش و پرورش در صورت دریافت مجوز استفاده از سهمیه‌ها برای گروه آزاد و تغییر جنسیت، این فرایند در روزای آینده برگزار خواهد شد ولی زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده و به محض تنظیم دفترچه تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت در این مرحله تابع ضوابط خاصی بوده و تنها افرادی می توانند از طریق مرحله تکمیل ظرفیت مجدد شانس خود را امتحان کنند که قبلا در آزمون کتبی نمره حد نصاب را کسب کرده ولی در بخش مصاحبه موفق به کسب نمره نشده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی