برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

معاون کل منابع انسانی وزارت بهداشت طی نامه ای به معاونت توسعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص بررسی لیست نهایی مجوزهای باقی مانده آزمون وزارت بهداشت 28 مهر 1402 جهت برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت درخواست صدور مجوز نمود.

برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت طی نامه ای با توجه به اعلام نتایج آزمون 28 مهر ماه 1402 وزارت بهداشت و با موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، در راستای تامین نیروی انسانی مورد نظر این ارگان، خواستار برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت شد.

لازم به ذکر است که این آزمون مجزا از ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403 می باشد و احتمالا دو آزمون استخدامی توسط وزارت بهداشت در سال 1403 برگزار می گردد.

دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت هنوز منتشر نشده اما مواد آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطابق روند دوره های گذشته به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد:

مواد آزمون عمومی

  • معارف اسلامی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • هوش و توانمندی های ذهنی
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  • زبان و ادبیات فارسی
  • اطلاعات سیاسی، اجتماعی و قانونی

مواد آزمون تخصصی

مواد آزمون تخصصی وزارت بهداشت به عنوان شغلی مورد نظر بستگی دارد و برای آگاهی از آن ها می توانید به لینک منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت مراجعه کنید.

شایان ذکر است که شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت با توجه به دوره قبل حداقل 20 و حداکثر 40 سال برای مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و حداکثر 45 سال برای دکتری و بالاتر می باشد که سقف حداکثر سن با توجه به سهمیه ها و امتیازات اعمال شده قابل افزایش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی