خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی تغییر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به 88 هزار نفر

تغییر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به 88 هزار نفر

تغییر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به 88 هزار نفر
تغییر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به 88 هزار نفر

بنا بر اظهارات مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، این وزارتخانه به منظور تامین نیروی انسانی جایگزین نیروهای خروجی و بازنشسته و همچنین تأمین نیروهای مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می‌شود، به 88 هزار نیروی جدید نیاز دارد.

تغییر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به 88 هزار نفر

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول سه سال گذشته ۳۶ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت بازنشسته شده‌اند و مجوز جایگزین کردن نیروهای بازنشسته به این وزارتخانه داده نشده که مکاتبات لازم به همراه ارائه جزئیات و نقطه محل نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام شده است.

همچنین وزارت بهداشت برای تأمین نیروهای مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می‌شود به ۵۲ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در رشته‌های مختلف نیاز دارد که درخواست آن، به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده و  این سازمان در حال بررسی برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت می باشد.

وی همچنین افزود: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام ۲۵ هزار نیروی انسانی است اما نیاز ما در سال جاری و همچنین با توجه به جایگزینی نیروهای بازنشسته، 88 هزار نفر می باشد و تلاش ما، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط می باشد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از وزارت بهداشت، زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای بکارگیری ۲۵۰۰۰ نفر در سه ماهه دوم 1403 خواهد بود و بیشترین نیروهای جذب شده، به گروه پرستاری و اورژانس با توجه به نیاز کشور تعلق دارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی