خانه سایر مطالب تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

سازمان سنجش و ارزیابی نظام آموزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی، طی اطلاعیه ای مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1403 را تا تاریخ 20 خرداد ماه تمدید کردند و داوطلبان جامانده از فرایند انتخاب رشته می توانند در بازه زمانی مذکور نسبت به انتخاب رشته و ویرایش آن اقدام نمایند.

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 16 خرداد ماه موفق به انتخاب رشته نشده اند، مهلت انتخاب رشته تا پایان روز یکشنبه 20 خرداد ماه 1403 تمدید شده است.

داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی به سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به آدرس sanjesh.org و سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org  مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.
لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 20 خرداد ماه ۱۴۰۳، نسبت به مشاهده یا ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد خود اقدام نمایند.

همچنین در اطلاعیه سازمان سنجش، فایل اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نیز منتشر شده است که لینک دانلود آن در ادامه مطلب قرار داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره