خانه اخبار تحصیلی کارشناسی ارشد زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1403 در تاریخ 8 خرداد ماه اعلام شد و داوطلبانی که مجاز به  انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشند، می توانند روز جمعه 11 خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد روز جمعه 11 خرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود. این دفترچه شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است و داوطلبان می بایست ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را به دقت مطالعه کرده و با آگاهی از شرایط و ضوابط موجود، از روز شنبه 12 خرداد ماه تا پایان روز چهارشنبه 16 خرداد ماه نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند. همچنین لازم به ذکر است، داوطلبان مجاز به انتخاب حداکثر 100 کدرشته‌محل می باشند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان باید قبل از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته خود، توضیحات و اطلاعات مربوط به محل تحصیل، نوع دوره، میزان شهریه و… همچنین اطلاعات مندرج در بخش پیوست‌های دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
وی همچنین در رابطه با داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان می بایست پس از اعلام نتایج اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، از روز شنبه 12 خرداد ماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور اقدام به انتخاب رشته بنمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد