خانه کارشناسی ارشد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه ۱۴۰۳

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه ۱۴۰۳

نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری بهمن ماه 1400
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه 1403

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری متوجه عدم پذیرش خود در رشته محل های انتخابی شده و شانس خود را مجددا از طریق فرایند تکمیل ظرفیت کنکور ارشد سراسری امتحان نموده اند، به انتظار مشخص شدن نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود می باشند.

سازمان سنجش آموزش کشور، مدتی پس از تکمیل انتخاب رشته دوره تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه های سراسری و پس از بررسی اولویت بندی داوطلبان و شرایط موجود، نتایج نهایی را در سامانه سنجش درج نموده تا متقاضیان از پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع گردند. پیگیری اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده در سایت sanjesh.org می تواند به این افراد در آگاهی از زمان و نحوه انتشار نتایج تکمیل ظرفیت کمک نماید.

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه  ۱۴۰۳ ، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه 1403

مجری برگزاری، بررسی صلاحیت داوطلبان و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه، سازمان سنجش است و کلیه اخبار موثق در این رابطه، تنها به شرط انتشار از طریق سایت رسمی این سازمان، سندیت دارد. داوطلبانی که پس از تکمیل روند انتخاب رشته دوره تکمیل ظرفیت کنکور ارشد نیمسال بهمن ماه ۱۴۰۳، منتظر اعلام نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود هستند، می توانند ازاواسط بهمن ماه و با مراجعه به پورتال رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه عملکرد خود را دریافت نمایند.

پذیرفته شدگان نهایی این فرایند، می بایست در اواسط بهمن ماه 1403، به سایت رسمی دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده تا از مدارک و زمان دقیق در نظر گرفته شده به منظور ثبت نام نهایی مطلع شوند. سپس با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه نموده و اقدامات لازم جهت نام نویسی حضوری و قطعی را به انجام رسانند.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه ۱۴۰۳

همان طور که ذکر شد‏، افرادی که در زمان برگزاری فرآیند تکمیل ظرفیت، با مطالعه دقیق دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه 1403 ثبت نام خود را به انجام رسانده اند، می توانند در زمان مشخص شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه خود را با درج اطلاعات ثبت نامی لازم دریافت نمایند که مراحل مشاهده نتایج به شرح ذیل می باشد.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه و بر روی عبارت “کارشناسی ارشد” که در منوی سمت راست سایت قرار دارد، کلیک کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه

  • در این صفحه لازم است تا لینک فعال “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ (اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت بهمن 1403” را بفشارید تا به صفحه دریافت نتایج هدایت شوید.

مرحله دوم مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه

  • در صفحه پیش رو، کافی است تا کلید “ورود به سیستم” را فشار دهید.

مرحله سوم مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه

  • سپس می توانید از طریق وارد کردن اطلاعات خواسته شده در کادر های مربوطه و سپس فشردن گزینه “ورود به سیستم”، کارنامه خود را دریافت نموده و از پذیرش یا عدم پذیرش خود در کد رشته های انتخابی مطلع شوید.

توجه داشته باشید که شما از دو طریق می توانید به نتیجه عملکرد خود دسترسی پیدا نمایید.

روش اول: درج شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

روش دوم: وارد نمودن شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

به همین منظور توصیه می شود که اطلاعات ثبت نامی این فرایند را تا زمان اعلام نتایج، نزد خود نگه دارید. در صورت گم کردن یا فراموش نمودن این اطلاعات، می توانید از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی این مشخصات اقدام نمایید.

مرحله چهارم مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه

 

سوالات متداول

1- نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری نیمسال بهمن 1403 چه زمانی منتشر می شود؟

نتایج این فرایند در اواسط بهمن ماه منتشر می گردد.

2- چگونه می توان نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری بهمن ماه را مشاهده نمود؟

داوطلبان می توانند پس از انتشار نتایج و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org نسبت به رویت نتیجه عملکرد خود اقدام نمایند.

3- داوطلبان پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری نیمسال بهمن می بایست چه اقداماتی انجام دهند؟

این افراد می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه محل قبولی خود در تاریخ 16 بهمن ماه 1403، از مدارک و زمان دقیق نام نویسی نهایی خود مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد