خانه دکتری زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده و قبول می شوند، می بایست انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت و ثبت آن در سامانه را به انجام برسانند. بدین منظور لازم است دفترچه راهنمای مربوطه را دریافت نموده و مورد مطالعه قرار دهند. مدتی پس از ثبت انتخاب رشته، نتایج آن از طریق سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت اعلام شده و وضعیت متقاضیانی که دعوت به مصاحبه می شوند نیز مشخص می شود.

با توجه به سالیان گذشته می توان پیش بینی کرد که زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در اوایل شهریور ماه منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکترای وزارت بهداشت 1401

آزمون دکتری تخصصی در روزهای 2، 3 و 4 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد و با اعلام نتایج اولیه، داوطلبان می توانند جهت انتخاب رشته اقدام نمایند تا کد رشته محل های مورد نظر خود را بر اساس علاقه از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 برگزینند و در سامانه به ثبت نهایی برسانند. نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق سامانه sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. تا کنون تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت مشخص نشده ولی با توجه به روند سالیان قبل می توان احتمال داد که این فرآیند در اوایل شهریور ماه به انجام برسد. در صورت انتشار زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401، اخبار آن در این مقاله قرار می گیرد، همچنین از طریق کانال تلگرام دکتری نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی و طبق مراحل زیر، جهت مشاهده نتایج خود اقدام نمایند.

  • به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و گزینه “دکتری تخصصی phd” را کلیک کنید.
  • عبارت “نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه” را انتخاب نمایید.
  • مجددا جمله “نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه” را برگزینید.
  • برای به نمایش در آمدن نتیجه انتخاب رشته، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده، سپس کلید “جستجو” را بفشارید.

آیا امکان اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 وجود دارد؟

با انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، برخی از داوطلبان نسبت به نتیجه خود راضی نبوده و اعتراض دارند. سازمان سنجش این امکان را برای این دسته از افراد فراهم نموده تا بتوانند اعتراض خود را با ورود به قسمت سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پزشکی ثبت کنند. زمان اعتراض به نتایج این فرآیند هنوز مشخص نشده و در صورت اعلام، در این مقاله قرار خواهد گرفت همچنین از طریق  کانال تلگرام دکتری نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

بعد از انتشار کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت، امکان آگاهی از تمامی نکات وضعیت علمی داوطلب وجود دارد. همچنین متقاضیان با مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 می توانند از رشته محل هایی که جهت شرکت در مصاحبه دعوت می شوند، اطلاع یابند. با توجه به اینکه تاریخ دقیق اعلام نتایج این فرآیند هنوز منتشر نشده بنابراین زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت نیز فعلا مشخص نمی باشد و به محض انتشار، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

سوالات متدوال

1- اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در چه زمانی انجام می شود؟

زمان اعلام نتایج این فرآیند هنوز مشخص نشده اما با توجه به سال قبل احتمال می رود در شهریور ماه باشد. در صورت انتشار زمان دقیق آن، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

2- چگونه می توان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را مشاهده نمود؟

از طریق ورود به سایت سنجش پزشکی و طبق مراحلی که در متن مقاله گفته شده است، می توان این نتایج را مشاهده نمود.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت وجود دارد؟

بله، با ورود به قسمت سیستم پاسخگویی سایت سنجش پزشکی امکان اعتراض به نتایج فراهم می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری