خانه دکتری کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 99
کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

داوطلبان واجد شرایط که دارای مدرک دکترای عمومی دندانپزشکی یا دانشجوی سال آخر دندانپزشکی عمومی هستند و در موعد مقرر در آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 ثبت نام نموده اند می بایست با اطلاع از جزئیات زمان برگزاری آزمون، خود را برای حضور در یک رقابت بزرگ، آماده نمایند.

سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 99 – 1400، در اوایل تیر ماه 99، به صورت همزمان و به روش الکترونیک در 17 شهر و 19 حوزه سراسر کشور برگزار می گردد. متقاضیان برای حضور در جلسه آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 با ما همراه باشید.

از الزامات ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی می باشد و در صورت عدم به همراه داشتن هر یک از این مدارک، از ورود داوطلب به حوزه امتحان جلوگیری خواهد شد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

با توجه به این که سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 99 – 1400 در روز پنج شنبه مورخ 30 مرداد ماه 99، به صورت همزمان و به روش کاغذی در شهرهای اصفهان،  ارومیه، بندرعباس، همدان، اهواز، تهران، قزوین، یزد، بابل، زاهدان، کرمان، تبریز، ساری، کرمانشاه، گیلان، شیراز و مشهد برگزار می گردد، داوطلبان می بایست چند روز قبل از زمان برگزاری، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 99، کارت ورود به جلسه این آزمون، از 27 مرداد ماه تا 29 مرداد ماه 99 بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی کشور قرار می گیرد که داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir و درج اطلاعات خواسته شده، کارت خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 99 را چگونه دریافت کنیم؟

وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور اطلاع رسانی آزمون های مربوط به این وزارت خانه را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می دهد. از این رو کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 99 نیز در این سایت منتشر و قابل دریافت می باشد. در زمان مقرر به روش زیر می توانید کارت شرکت در آزمون خود را دریافت نمایید.

  • ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir
  • به ترتیب انتخاب گزینه های “دندانپزشکی “ و “دستیاری دندانپزشکی” از منوی سمت راست سایت
  • کلیک بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون”
  • وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه (شماره درج شده در فرم ثبت نام)
  • مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی

نکته ای که داوطلبان هنگام دریافت کارت خود می بایست در نظر داشته باشند، عدم مغایرت اطلاعات مندرج بر روی آن با مشخصات شخص داوطلب می باشد. البته به دلیل کنترل دقیق اطلاعات امکان وجود خطا و اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون بسیار کم است. اما در صورت وجود مغایرت داوطلبان می بایست نسبت به رفع نقص آن اقدام نمایند.

اطلاعیه و خبرهایی که در رابطه با این آزمون مهم در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شوند در اسرع وقت در کانال تلگرام دکتری مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره اطلاع رسانی می شوند و شما می توانید با عضویت در آن، از آخرین اخبار پیرامون آزمون دستیاری دندانپزشکی باخبر شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری