خانه اخبار تحصیلی نظام وظیفه آخرین اخبار مربوط به حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳

آخرین اخبار مربوط به حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳

آخرین اخبار مربوط به حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳

طبق اظهارات نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳، آخرین میزان حقوق سربازی در جداول قانون بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد و حقوق سربازان در سال جاری افزایش خواهد یافت به نحوی که حداقل حقوق سربازان مجرد در مناطق غیرعملیاتی به ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و حداقل حقوق سربازان متاهل در مناطق عملیاتی به ۱۱ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

آخرین اخبار مربوط به حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در مجلس بالاخره آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ان در جداول قانون بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد و ۶ هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق سربازان در نظر گرفته شد تا حقوق آن ها بیش از ۲۰ برابر رشد کرده باشد.

  • حقوق سربازان متاهل در مناطق عملیاتی، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان بود ولی با اعتبارات مصوب شده در مجلس برای این امر، حداقل حقوق اردیبهشت سربازان معادل ۱۱ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان خواهد شد.
  • کمترین حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
  • حقوق سربازان مجرد در منطقه عملیاتی نیز از حداقل ۷ میلیون ۳۶۰ هزار تومان با اعتبارات جدید اضافه شده مجلس به ۸ میلیون ۴۵۰ هزار تومان افزایش می یابد.
  • حداقل حقوق سربازان مجرد فعال در مناطق غیرعملیاتی، از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در فروردین ماه، به حداقل ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نظام وظیفه پیج نظام وظیفه