اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

طبق اظهارات وزیر آموزش و پرورش کشور،  زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش که در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود، یک ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود.

اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

وزیر آموش و پرورش کشور با بیان اینکه برای اولین بار در کشور کانون‌های ارزیابی به شیوه جدید برای شناسایی معلمان ایجاد شده که بهترین افراد را برای شغل معلمی انتخاب می‌کنند، گفت: آزمون دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و طی آن بیش از ۳۳۰ هزار نفر در این آزمون با یکدیگر رقابت خواهند کرد و  ۲۵ هزار دبیر برای دوره متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استخدام می شوند. نتایج اولیه آزمون نیز یک ماه پس از برگزاری آن و در اواخر خرداد ماه اعلام می گردد.

پس از اعلام نتایج اولیه، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای مدارک لازم برای حضور داوطلبان در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش ( بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی) اعلام می کند و داوطلبان می بایست در بازه زمانی اعلام شده به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) مراجعه و نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست اقدام نمایند.

مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش در سه حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی انجام می شود و متقاضیان در صورت پذیرفته شدن در این مرحله وارد دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش شده و در نهایت به استخدام سازمان آموزش و پرورش کشور در می آیند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره