خانه دکتری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی 1400

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی 1400

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی 1400
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی 1400

آن دسته از دارندگان مدرک دکترای حرفه ای و یا فارغ التحصیلان پزشکی عمومی که برای کسب تخصص، در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند، درصورتی که در این آزمون پذیرفته نشوند می توانند از طریق همان سایت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی در تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی نیز ثبت نام کنند و شانس خود را برای قبولی در کد رشته های دارای ظرفیت بیازمایند. نتایج تکمیل ظرفیت نیز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می شود.

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1400

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود در این مرحله اقدام کرده اند برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. در حال حاضر زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی مشخص نشده است، از همین رو با توجه به اینکه این نتایج در سال 99 در اواخر آذر ماه منتشر گردید، احتمال می رود اعلام نتایج در سال 1400 نیز در آذر ماه در دسترس قرار گیرد.

درصورتی که تمایل دارید از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مطلع شوید می توانید در کانال تلگرام دکتری عضو شده و به دریافت و مشاهده نتایج بپردازید.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1400

پس از مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت می توانید در بازه زمانی تعیین شده برای مشاهده نتایج خود مراحل زیر را بپیمایید.

  • وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir شوید.
  • از منوی سمت راست گزینه “تخصصی و فوق تخصصی پزشکی – دستیاری تخصصی پزشکی” را انتخاب نمایید. 
  • لینک فعال “نتایج تکمیل ظرفیت” را انتخاب نمایید.
  • مجددا گزینه “نتایج تکمیل ظرفیت” را انتخاب کنید.
  • برای ورود به سیستم اعلام نتایج لازم است تا کدملی و شماره همراه خود را وارد نمایید.
  • تا پایان زمان انتظار، منتظر دریافت پیامک “یک بار رمز” بمانید. رمزی با عنوان “یک بار رمز” به شماره وارد شده در مرحله قبل پیامک می شود، لازم است رمز دریافتی را وارد و سپس ارسال کنید.
  • در انتها، با وارد کردن رمز می توانید وارد صفحه مربوط به خود شوید و نتایج تکمیل ظرفیت را مشاهده نمایید.

نکاتی در خصوص اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1400

  • توجه داشته باشید که شماره همراه خواسته شده از شما در صفحه اعلام نتایج، همان شماره همراهی می باشد که در فرم ثبت نام خود وارد نموده اید. در صورتی که این شماره همراه به هر دلیلی در دسترس نمی باشد و خواستار تغییر آن می باشید می توانید درخواست خود را با موضوع “درخواست تغییر شماره همراه”، به نشانی پستی درج شده در سایت اعلام نتایج (و با رعایت نکاتی که در سایت بیان شده) ایمیل کنید. تغییر شماره همراه برای هر داوطلب فقط یک بار امکان پذیر است بنابراین تنها در صورت ضرورت درخواست تغییر شماره همراه خود را ارسال کنید.
  • توجه داشته باشید که پس از وارد نمودن شماره همراه، در هر روز حداکثر 10 مرتبه امکان استفاده از گزینه “ارسال رمز” وجود دارد، بنابراین پیش از اتمام زمان انتظار از درخواست دوباره ی “یک بار رمز” خودداری کنید.
  • در صورتی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری در کدرشته ای پذیرفته شوید و به هر دلیل از رشته قبول شده خود انصراف دهید، از شرکت و پذیرش در آزمون دستیاری سال بعد محروم خواهید شد. بنابراین در انتخاب رشته خود دقت کافی را داشته باشید.
  • کلیه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نموده و پذیرفته شده اند می بایست از تاریخی که طی اطلاعیه ای در سایت مرکز سنجش پزشکی کشور اعلام می شود به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه نموده و نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی خود اقدام کنند.

پذیرش در آزمون تخصصی دستیاری پزشکی صرفا با قبولی در آزمون امکان پذیر نمی باشد زیرا پذیرش نهایی دستیاری پزشکی دارای مصاحبه نیز می باشد و داوطلبان پس از شرکت و قبولی در این گزینش می توانند دوره 4 ساله رزیدنتی خود را در دانشگاه پذیرفته شده آغاز نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی می توانید روی لینک کلیک کنید.

سوالات متداول 

1- زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی 1400 در چه تاریخى آغاز می گردد؟

تا کنون تاریخ دقیق آن هنوز منتشر نشده است. شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی لینک مربوط به کانال ایران مشاوره، در اسرع وقت از زمان آن مطلع شوید.

2- اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی 1400 از طریق کدام سایت انجام مى گیرد؟

برای مشاهده این نتایج به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنید.

3- طول مدت دوره رزیدنتی آزمون تخصصی دستیاری پزشکی 1400 به چه صورت است؟

این دوره برای پذیرفته شدگان 4 سال و در دانشگاه پذیرفته شده می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری