خانه اخبار تحصیلی کنکور انتشار تراز کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار تراز کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار تراز کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

نمره کل و تراز کنکور سراسری اردیبهشت 1403 و همچنین اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در تاریخ 30 خرداد ماه منتشر شد.

انتشار تراز کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش، نمره کل آزمون شرکت کنندگان نوبت اول کنکور سراسری و اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در تاریخ 30 خرداد ماه 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org قرار گرفت.

براساس جدول زمانبندی در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری، قرار بود نتایج کنکور نوبت دوم در نیمه مرداد ماه اعلام شود که به دلیل تعویق زمان برگزاری کنکور تیر ماه، نتایج اولیه آن در اواخر مرداد ماه منتشر خواهد شد و متعاقبا کارنامه ملاک عمل متقاضیان که در آن سوابق تحصیلی و سهمیه ها اعمال شده است، در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

همچنین با توجه به تغییر زمان برگزاری کنکور تیر ماه، نتایج نهایی کنکور که قرار بود در نیمه شهریور اعلام شود، در نیمه مهر ماه منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان تا قبل از انتخاب رشته آزمون سراسری خواهد بود و به پذیرفته شدگان نهایی آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان کارنامه ملاک عمل داده نخواهد شد و امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری را نخواهند داشت

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، فرصت چند روزه به متقاضیان داده می شود تا در صورت تمایل انصراف خود را از قبولی در دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش ارائه بدهند تا اجازه انتخاب رشته در کنکور سراسری به این افراد داده شود.

در نهایت تاثیر نمره آزمون سراسری در گزینش نهایی دانشگاه فرهنگیان برای گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی 15 درصد و برای گروه های هنر و زبان های خارجه 26 درصد خواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور