خانه محصولات انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ به روش غیر الگوریتمی Non-algorithmic

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ به روش غیر الگوریتمی Non-algorithmic

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ به روش غیر الگوریتمی Non-algorithmic

برای خرید بسته انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری ایران مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید.

 

پس از خرید هر یک از بسته های انتخاب رشته، مشاوران مجموعه ایران مشاوره در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند تا مقدمات و هماهنگی های لازم جهت برگزار یجلسه آنلاین را با شما به انجام برسانند تا پس از برگزاری این جلسه، فرآیند چینش کدرشته های شما توسط کارگروه تخصصی مجموعه انجام شود.

معرفی بسته انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ به روش غیر الگوریتمی

الگوریتم Algorithm چیست؟

در ریاضیات و علوم کامپیوتر، یک الگوریتم یک دنباله محدود از دستورالعمل‌های کاملاً تعریف شده‌است که معمولاً برای حل یک کلاس از مسائل خاص یا انجام یک محاسبات استفاده می‌شود. الگوریتم‌ها به عنوان مشخصاتی برای انجام محاسبات، پردازش داده‌ها، استدلال خودکار، تصمیم‌گیری خودکار و سایر وظایف استفاده می‌شوند.

غیر الگوریتم Non-Algorithm چیست؟

فرآیندهای غیرالگوریتمی به فرآیندهایی اطلاق می شود که با مجموعه ای از دستورالعمل ها یا قوانین خاص قابل توصیف نیستند.

روش انتخاب رشته غیر الگوریتمی چیست و چرا در ایران مشاوره از آن استفاده میکنیم؟

انتخاب رشته غیرالگوریتی روشی نوین در انتخاب رشته کنکور است که اولین بار توسط متخصصان ایران مشاوره ابداع و استفاده شده. این روش مبتنی بر دانش و تخصص است و در آن به هیچ عنوان از خودکارسازی و روش های یکسان و از پیش تعیین شده برای انتخاب رشته استفاده نمی شود.

صفر تا 100 انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

 

چه کسانی میتوانند از انتخاب رشته غیر الگوریتمی استفاده کنند؟

کسب رتبه قبولی کنکور و تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه آرزوی تمامی داوطلبان کنکور است. اما تحقق این آرزو در گرو اتخاذ تصمیمات هوشمندانه از جمله انتخاب روش های صحیح انتخاب رشته و به عبارتی بهتره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور است. انتخاب رشته غیر الگوریتمی ویژه تمامی داوطلبان کنکور سراسری 1402 می باشد که دغدغه بهترین انتخاب رشته، متناسب با رتبه و تراز خود را دارند.

این روش نوین بر آن است تا با حذف ایرادات روش های انتخاب رشته سنتی و نیز روش های غیرهوشمند ماشینی، انتخاب رشته ای منطقی، هوشمندانه و متناسب با علایق را برای کلیه داوطلبان کنکور سراسری به ارمغان آورد.

آیا انتخاب رشته غیرالگوریتمی به قبولی من کمک میکند؟

اگر این سوال در ذهن شماست که آیا انتخاب رشته غیر الگوریتمی، شما را به قبولی در کنکور نزدیک خواهد کرد یا خیر، باید گفت پاسخ ساده است. اندکی به عقب بازگردید و روزهای پر استرس پیش از کنکور را به یاد آوید. برای شمایی که سخت تلاش کردید تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید قطعاً روش های منسوخ سنتی گرینه هوشمندانه ای نیست. چراکه در این روش ها چیدمان کد رشته ها صرفا بر اساس اطلاعات از پیش تعیین شده و تکراری و به اصطلاح ماشینی است.

اما روش غیر الگورتیمی با نظر گرفتن جزئیات و قوانین ظریف انتخاب رشته، نظیر ظرفیت ها و رشته های پنهان، یا شرایط پذیرش در دانشگاه های خاص، سهمیه های کنکور، همچون آخرین رتبه و تراز قبولی رشته و دانشگاه مورد نظر داوطلب در سال های گذشته و نیز ضمن در نظر گرفتتن تغییرات کنکور 1402 چون حذف زیرگروه ها و افزایش میزان سوابق تحصیلی، قطعاً شما را به انتخاب رشته ای هدف مند و در نتیجه قبولی ایده آل نزدیک خواهد کرد.

به محض تهیه بسته غیر الگوریتمی انتخاب رشته ایران مشاوره، متخصصان ایران مشاوره با شما تماس خواهند گرفت تا هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسه خصوصی آنلاین را با شما اتخاذ نمایند. در این جلسه کلیه فاکتورهای شرایط، علاق و استعدادها بررسی خواهد شد و سپس چینش کد رشته ها انجام خواهد شد.

نمونه کارنامه قبولی  انتخاب رشته به روش غیر الگوریتمی

برای مشاهده روی عکس ها کلیک کنید

رتبه: 42240 – مهندسی مواد و متالوژی، دانشگاه محقق اردبیلی – روزانه

برای مشاهده روی عکس ها کلیک کنید

رتبه: 20668 – مهندسی نفت، دانشگاه تهران – روزانه

برای مشاهده روی عکس ها کلیک کنید

رتبه: 1823- مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی اراک – روزانه

برای مشاهده روی عکس ها کلیک کنید

+ محتویات بسته:

  • جلسه آنلاین یک ساعته + ارسال چینش برای مخاطب (امکان ۱ بار ویرایش):
  1. سراسری: 1.5۰۰.۰۰۰ تومان
  2. آزاد: 1.2۰۰.۰۰۰ تومان
  3.  باهم: 2.399.۰۰۰ تومان

در صورت وجود هر گونه سوال و بروز مشکل می توانید با شماره پشتیبانی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید – 02191018024 و یا از طریق پیام رسان های بله و روبیکا با ما در ارتباط باشید – 09025101252



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. ساعد

    سلام
    این بسته ها برای کسی که رتبه ۵۲هزار تجربی باشه خوبه؟ چی میتونیم قبول بشیم؟

    • ایران مشاوره

      سلام دوست عزیزم.بله این بسته برای شما هم مناسب هست و احتمال قبولی شما رو تا حد زیادی بالا میبره
      برای مشاوره خرید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم ۰۲۱۹۱۰۱۸۰۲۴