خانه مشاوره تحصیلی تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی شیمی

کلاس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی شیمی

 

برای ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی شیمی با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

شیمی از جمله دروس مهم دوره دوم متوسطه در رشته های ریاضی فیزیک و تجربی محسوب می شود. با توجه به نهایی بودن آزمون شیمی در سال دوازدهم و هم چنین ضریب بالای آن در کنکور سراسری ، شرکت در کلاس های خصوصی می تواند بر روند پیشرفت دانش آموزان بسیار موثر واقع شود.

برای مطالعه دروسی مانند شیمی لازم است از روش های خاص مطالعاتی در کنار یک برنامه ریزی درست و دقیق استفاده نمایید. حضور یک مدرس خصوصی با تجربه در امر تدریس می تواند شما را در دستیابی به جایگاه ایده آل تحصیلی خود کمک کند چرا که در کلاس های خصوصی تمام تمرکز استاد معطوف به یک دانش آموز بوده و همین امر موجب می شود تا نقاط ضعف دانش آموز سریعا شناسایی و رفع شوند. از طرفی در کلاس های خصوصی بر خلاف کلاس های مدرسه ، زمان کافی برای پرسش و پاسخ و رفع اشکال وجود دارد و دانش آموز می تواند نکات درسی را به صورت پایه ای و با نگرشی عمیق فراگیرد.

شرکت در کلاس های خصوصی برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان ساکن کلیه مناطق استان تهران از قبیل ولیعصر ، آزادی ، تجریش ، جمهوری ، سعادت آباد ، ونک ، پاسداران ، پونک و… امکان پذیر می باشد. مرکز ایران مشاوره این امکان را فراهم نموده است تا دانش آموزان و دانشجویان ساکن در شهرستان های استان تهران از جمله قدس ، اسلامشهر ، واوان ، بهارستان ، پاکدشت ، ری ، ورامین ، قرچک ، پردیس ، رباط کریم ، دماوند ، ملارد ، پیشوا ، شمیرانات ، فیروزکوه و شهریار نیز بتوانند از مزایای حضور در کلاس های خصوصی استفاده نمایند.

شرکت در کلاس های خصوصی در کنار تحصیل در مدرسه و دانشگاه می تواند موجبات پیشرفت تحصیلی را فراهم سازد.

تدریس خصوصی شیمی

تاثیر معدل دانش آموزان در رتبه کنکور آن ها از جمله دلایلی است که موجب اهمیت دو چندان درس شیمی می شود چرا که این درس برای سال دوازهم دو رشته تجربی و ریاضی فیزیک به صورت هماهنگ و نهایی برگزار می شود. با این تفاسیر ، شرکت در کلاس های خصوصی و بهره مندی از مزایای آن می تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت نمره و موفقیت در کنکور سراسری راحت کند.

شیمی از جمله دروسی است که روش تدریس و درک مفهومی آن می تواند در علاقه دانش آموزان به این درس نقش مهمی داشته باشد. اگر به درس شیمی علاقه ندارید و یا مطالعه آن را کاری دشوار و خسته کننده می پندارید ، به احتمال زیاد باید دلیل آن را در نحوه آموزش و یادگیری این درس جست و جو کنید.

در کلاس های درس عمومی به دلیل آن که تعداد دانش آموزان زیاد است و کنترل آن ها توسط معلم نیز گاها می تواند زمان بر باشد ، فرصت زیادی برای دانش آموزان جهت طرح سوالات خود باقی نمی ماند و معلم نیز نمی تواند در کنار تدریس به تمامی سوالات آن ها پاسخ دهد. در چنین شرایطی قطعا نیاز به حضور یک معلم خصوصی حرفه ای بسیار حس می شود زیرا تمام وقت مدرس در اختیار یک نفر بوده و حتی اگر دانش آموز در مفاهیم پایه ای نیز دچار مشکل باشد ، زمان کافی برای رفع آن وجود دارد.

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که در صورت وجود دی وی دی های آموزشی و کتاب های کمک درسی آیا نیازی به شرکت در کلاس های آموزشی هست یا خیر؟ در جواب این سوال باید بگوییم قطعا ویدئوهای آموزشی و کتاب های کمک درسی نمی توانند جایگزین مدرس خصوصی باشند. دلیل اول آن است که در کلاس های خصوصی به راحتی می توانید ابهاماتی که در ذهن شما شکل گرفته است را با مدرس خود در میان گذاشته و به راحتی پاسخ سوالات خود را بیایید.

دلیل دیگری که موجب برتری کلاس های خصوصی نسبت به کتاب ها و فیلم های آموزشی می شود آن است که اگر هنگام تماشای ویدئو و یا مطالعه کتاب کمک آموزشی ، بخشی از آن را متوجه نشوید و یا نیاز به توضیح بیشتر داشته باشید کاری از دستتان برنمی آید! در صورتی که در کلاس خصوصی تمام سعی استاد بر رفع اشکال و آموزش هر چه عمیق تر مفاهیم می باشد. بنابراین با شرکت در کلاس های خصوصی مدرسان حرفه ای مرکز ایران مشاوره در تمامی نقاط تهران و شهرستان های آن ، شاهد پیشرفت چشمگیر خود باشید.

تدریس خصوصی شیمی دوره دوم متوسطه

درس شیمی از جمله دروس مشترک دوره دوم متوسطه رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی می باشد. از هر سه کتاب شیمی این دوره در آزمون سراسری سوال مطرح می شود بنابراین لازم است مباحث مربوطه را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزید تا بتوانید به راحتی از پس سوالات کنکور برآیید. البته آمادگی برای شرکت در امتحان نهایی نیز در جایگاه خود ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تدریس خصوصی شیمی پایه دهم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

در درس شیمی مباحثی مانند ساختار ، رفتار و تغییر مواد مورد بررسی قرار می گیرند. کتاب شیمی پایه دهم دارای سه فصل بوده و علاوه بر مباحث مفهومی ، شامل حل مسئله نیز می باشد. شرکت در کلاس های خصوصی از جمله عوامل موثر در فراگیری هر چه بهتر و عمیق تر این درس به شمار می رود زیرا علاوه بر حل نمونه سوالات بیشتر ، سطح کلاس نیز متناسب با اطلاعات و توانایی یادگیری دانش آموز تعیین شده تا در صورت ضعف در مباحث پایه ، بتوان آن را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمود.

تدریس خصوصی شیمی پایه یازدهم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

کتاب شیمی سال یازدهم نیز در قالب سه فصل طراحی و تدوین شده است. این کتاب مانند شیمی 1 ، شامل نکات و مباحث کلیدی بوده و دانش آموزان در کنار فراگیری این مباحث به حل مسئله نیز می پردازند. توجه داشته باشید که کلاس های خصوصی تنها مختص دانش آموزان ضعیف نبوده و کسانی که می خواهند نسبت به وضعیت موجود پیشرفت کرده و در زمره دانش آموزان برتر قرار بگیرند ، می توانند از همین حالا نسبت به شرکت در کلاس های خصوصی اقدام کنند.

تدریس خصوصی شیمی پایه دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

به دنبال کتب شیمی 1 و 2 ، آخرین کتاب شیمی دوره دوم متوسطه شامل چهار فصل پیرامون اجزا و ساختار اتم ، واکنش های تعادلی ، رفتار مواد در برابر انرژی الکتریکی و… می باشد. اهمیت شیمی دوازدهم به دلیل نهایی بودن امتحان آن ، ذهن بسیاری از دانش آموزان را به سمت شرکت در کلاس های خصوصی سوق می دهد.

تدریس در منزل می تواند از جمله دلایل افزایش بازدهی در یادگیری دانش آموزان باشد چرا که خبری از شلوغی و همکلاسی های مدرسه که از جمله عوامل حواس پرتی به شمار می روند ، نیست و سکوت و آرامش حاکم بر منزل می تواند تمرکز دانش آموز را افزایش دهد. تدریس در منزل نیز می تواند به مراتب گزینه بهتری نسبت به آموزشگاه باشد و دلیل آن هم عدم اتلاف وقت دانش آموزان در رفت و آمد به کلاس های آموزشگاهی است.

تدریس خصوصی شیمی هنرستان 

کلاس خصوصی شیمی هنرستان 
تدرس خصوصی شیمی هنرستان

کتاب شیمی سال دهم و یازدهم رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش از جمله دروس مشترک دوره دوم آموزش متوسطه می باشد. این کتاب برای رشته های فنی و کاردانش در قالب 5 فصل ارائه شده است و دانش آموزان برخی رشته ها مانند گرافیک ، صنایع غذایی ، ماشین های کشاورزی و… در سال دهم و در برخی رشته ها از جمله ساختمان ، الکتروتکنیک ، حسابداری و… در پایه یازدهم به مطالعه این کتاب می پردازند.

کتاب شیمی هنرستان شامل 5 فصل با عناوین ساختار اتم و مفاهیم پایه شیمی ، فرآیندهای شیمیایی ، محلول و کلوئید ، الکتروشیمی و ترکیب های کربن دار می باشد و مدت زمان کمی در طول هفته به این درس اختصاص می یابد که ممکن است برای فراگیری کلیه نکات و پاسخ به پرسش های تمامی دانش آموزان کافی نباشد.

در چنین شرایطی می توان از حضور یک مدرس خصوصی توانمند بهره جست و با اختصاص زمان بیشتر به این درس ، به درک عمیق تر از تمام مفاهیم اشاره شده در این کتاب دست یافت. از جمله مزایای کلاس های خصوصی آن است که به موجب اختصاص مدت زمان بیشتر به این درس ، می توانید تمامی سوالاتی را که در ذهن شما شکل گرفته است با مدرس خود مطرح کنید تا بدین ترتیب به نقاط ضعف خود پی برده و نسبت به رفع آن مبادرت نمایید. قطعا در چنین شرایطی تمرکز دانش آموز نیز کاملا متوجه کلاس و آموزش بوده و دیگر خبری از حواس پرتی های کلاس عمومی و سر و صدای آن نمی باشد.

در نتیجه کلاس های خصوصی بی شک در افزایش سطح یادگیری دانش آموزان تاثیری شگرف خواهند داشت بنابراین توصیه می کنیم اگر علاقه مند به پیشرفت تحصیلی و یادگیری هر چه بهتر و آسان تر درس شیمی می باشید ، هم اکنون نسبت به ثبت نام در کلاس های خصوصی تهران و شهرستان های اطراف آن اقدام نمایید.

تدریس خصوصی شیمی ویژه امتحانات

به جرات می توان گفت حضور در کلاس خصوصی می تواند خیال شما را از بابت کسب آمادگی لازم برای حضور در جلسه امتحان راحت کند. در ایام امتحانات دانش آموزان و دانشجویان به معلم و استاد خود دسترسی ندارند و معمولا کلاس های مدرسه و دانشگاه یک الی دو هفته قبل از آغاز امتحانات تعطیل می شوند. و این یعنی اگر دانش آموز در هنگام مطالعه با سوالی مواجه شود امکان رفع اشکال و مطرح کردن سوالات خود با معلم یا استاد را نخواهد داشت.

در چنین شرایطی شرکت در کلاس های خصوصی می تواند نقش بسیار موثری را در موفقیت دانش آموزان در امتحانات ایفا کند زیرا برگزاری جلسات خصوصی تا روز قبل از امتحان امکان پذیر بوده و دانش آموزان زمان کافی برای پرسش و بررسی نقاط ضعف خود دارند. از طرفی مدرسان حرفه ای و مجرب کلاس های خصوصی به دلیل آشنایی با شیوه طرح سوالات می توانند شما را در مسیر درست مطالعه هدایت کرده و با یک برنامه ریزی درست و اصولی و حل نمونه سوالات بیشتر ، موفقیت در امتحان درس شیمی را برای شما به ارمغان آورند.

شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که بهتر است شرکت در کلاس های خصوصی را از اوایل ترم آغاز کرده و به ایام امتحانات موکول نکنید تا با آرامش بیشتری به امر یادگیری و کسب آمادگی برای حضور در جلسه امتحان بپردازید. بنابراین اگر در پی پیشرفت تحصیلی می باشید و قصد دارید ایام امتحانات را بدون هیچ استرسی با موفقیت پشت سر بگذارید ، همین حالا با مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا از تجربه و مهارت مدرسان این مرکز بهره مند شوید.

تدریس خصوصی دروس شیمی ویژه داوطلبان کنکور

تسلط در مباحث درس شیمی برای شرکت در کنکور به دو دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اولین دلیل مربوط به ضریب بالای درس شیمی در آزمون سراسری می باشد. از طرفی هر ساله بر میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری افزوده شده و به دنبال آن ، نمرات امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرند. با در نظر گرفتن این نکات می توان گفت اگر در پی کسب رتبه برتر در کنکور می باشید ، معلمان خصوصی می توانند همراه خوبی برای شما در این مسیر باشند.

معلمان خصوصی مرکز ایران مشاوره از جمله مدرسان با تجربه و حرفه ای در زمینه تدریس می باشند و به دلیل آشنایی کامل با بودجه بندی و طراحی سوالات کنکور می توانند از جمله عوامل موثر در موفقیت شما داوطلبان گرامی باشند. در کلاس های خصوصی تمامی نکات کلیدی و روش های تست زنی در قالب یک برنامه ریزی دقیق و اصولی مطرح می شوند و همین امر موجب آمادگی شما برای شرکت در کنکور سراسری شده و مسیر دستیابی به رشته و دانشگاه مورد نظر خود را هموار می سازد.

تدریس خصوصی دروس شیمی ویژه دانشجویان

مفاهیم شیمی در بسیاری از رشته های دانشگاهی مانند مهندسی مواد ، مهندسی نفت ، مهندسی پلیمر ، علوم آزمایشگاهی ، داروسازی و… کاربرد دارند و دانشجویان می بایست برای موفقیت در رشته خود ، علاوه بر درک عمیق از هر یک از مباحث مربوطه ، با کاربرد آن ها نیز به خوبی آشنا باشند. اگر درس شیمی از جمله دروس رشته تحصیلی شما در دانشگاه می باشد اما نمی توانید آن طور که باید و شاید این درس را یاد بگیرید ، می توانید از کلاس های خصوصی مرکز ایران مشاوره بهره مند شوید.

کلاس های خصوصی شیمی توسط اساتید مجرب این رشته برگزار شده و می توانند پاسخگوی تمامی سوالات شما پیرامون مباحث شیمی و کاربردهای آن باشند. به دلیل گستردگی موضوعات و نکات علم شیمی و هم چنین محدودیت زمانی ساعات تدریس این درس در دانشگاه ها ، ممکن است دانشجویان فرصت کافی برای طرح سوالات خود را نداشته باشند اما در کلاس های خصوصی زمان کافی برای امر تدریس و پرسش وجود دارد و تمام سعی و تمرکز استاد متوجه یک دانشجو می باشد.

توجه داشته باشید که قرار نیست کلاس های خصوصی جایگزین کلاس های مدرسه و دانشگاه باشند بلکه قرار است به عنوان یک مکمل ، دانش آموزان و دانشجویان را در امر یادگیری بهتر یاری نمایند. از نکات مثبت تدریس خصوصی در منزل آن است که دیگر نیازی نیست وقت خود برای رفت و آمد به آموزشگاه صرف کنید که این مسئله به ویژه در ایام امتحانات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی می توانید زمان کلاس خصوصی خود را در هر ساعت از روز که احساس می کنید بازدهی بیشتری برای یادگیری دارید ، تعیین نمایید.

بنابراین توصیه می کنیم در هر مرحله از تحصیل که به سر می برید ، تاثیر کلاس های خصوصی را بر پیشرفت تحصیلی خود جدی بگیرید. اگر ساکن شهر تهران و یا هر یک از شهرستان های آن می باشید همین حالا می توانید با مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید و تجربه متفاوتی را در امر آموزش درس شیمی برای خود رقم بزنید.

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی شیمی با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره