خانه دکتری آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

داوطلبان واجد شرایط که در موعد مقرر نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش انجام داده اند، می بایست دو الی سه روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. به همراه داشتن این کارت و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار) برای حضور در جلسه آزمون الزامی می باشد.

 

اگر متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری متوجه مغایرتی در اطلاعات هویتی مندرج بر روی آن شوند، می توانند نسبت به رفع نواقص و اشکالات آن به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنند. زمان انجام ویرایش و اصلاح نواقص موجود در کارت ورود به جلسه و همچنین آدرس باجه های رفع نقص از طریق اطلاعیه ای که توسط سایت سازمان سنجش منتشر می شود، به سمع و نظر داوطلبان می رسد.

شرکت کنندگان می توانند از تاریخ 1 الی 3 اسفند ماه 1402 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و رفع نقص اطلاعات درج شده بر روی آن اقدام نمایند.

زمان رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

علاقه مندانی که ثبت نام آزمون دکتری را در بازه زمانی مشخص انجام داده اند، باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، در محل برگزاری آزمون حضور یابند. این افراد از تاریخ ا الی 3 اسفند ماه 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند کارت خود را دریافت نموده و در صورت مشاهده اشکالی در آن، به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری به باجه های رفع نقص مراجعه کنند. چرا که در صورت مشاهده هر گونه نقص و یا مغایرتی در مشخصات خود باید در موعد مقرر و پیش از زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری درصدد رفع مشکل به وجود آمده برآیند.

 

با آغاز فرآیند دریافت کارت از سوی سازمان سنجش، مقدمات برای رفع نواقص احتمالی نیز فراهم می شود که به زودی جزئیات آن اعلام می شود.

موارد قابل ویرایش در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود و مشاهده مغایرت های اطلاعاتی، ظاهری و… می بایست به صورت حضوری به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند. از جمله مواردی که می توان در این باجه ها به اصلاح آنها پرداخت به شرح جدول زیر می باشد.

موارد قابل ویرایش در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳
درج اشتباه جنسیت داوطلب
وجود مغایرت عکس درج شده بر روی کارت با داوطلب
عدم وجود مهر بر روی عکس متقاضی
درج اشتباه معلولیت
اشتباه درج شدن نوع دین و سهمیه داوطلب
ناخوانا بودن اطلاعات کارت
نادرست بودن نوع زبان خارجی بر روی کارت

توجه: برای ویرایش عکس روی کارت ورود به جلسه خود، داوطلبان باید با مدارک لازم اعم از پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 3 در 4 و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار) طبق تاریخ ذکر شده به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

همان طور که گفته شد، این امکان وجود دارد که اطلاعات برخی از داوطلبان به درستی بر روی کارت ورود به جلسه آنها ثبت نشده باشد که بعضی از این موارد به صورت الکترونیکی قابل ویرایش نیستند و باید قبل از تاریخ آزمون دکتری از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان های سراسر کشور اصلاح شوند. در واقع مشکلات ایجاد شده برای متقاضیان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تا حدی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قابل اصلاح می باشد و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

 

اما اگر پس از ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش موفق به حل مشکل خود نشدید، می توانید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید. لینک دانلود آدرس باجه های رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون ۱۴۰۳ به زودی در مطلب قرار می گیرد.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 (به زودی منتشر می شود)

طبق اطلاعیه منتشر شده، متقاضیانی که به دلیل نداشتن شماره پرونده یا شماره پیگیری امکان دریافت کارت ورود به جلسه خود را ندارند، از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند اطلاعات خود را بازیابی کنند و نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

 

سوالات متداول

1- از چه تاریخی می توان به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ مراجعه کرد؟

با آغاز توزیع کارت شرایط رفع نقص نز فراهم می شود که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

2- چگونه می توان آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ را دریافت نمود؟

دانلود فایل آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق مراجعه به سایت sanjesh.org و یا متن این مقاله برای شما امکان پذیر است.

3- چه اطلاعاتی از کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را می توان از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص برطرف نمود؟

امکان اصلاح اطلاعاتی مانند معلولیت و زبان خارجی و همچنین عکس مندرج بر کارت ورود به جلسه از طریق مراجعه به باجه ها فراهم است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری