خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی جذب حدود 50 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۳

جذب حدود 50 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۳

جذب حدود 50 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۳
جذب حدود 50 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۳

طبق اظهارات معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در سال 1403 از طریق برگزاری آزمون استخدامی حدود ۵۰ هزار نفر جذب دستگاه های دولتی خواهند شد و بیشترین استخدام در سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و بهداشت صورت می گیرد.

جذب حدود 50 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۳

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در سال 1403 به منظور جذب نیرو در دستگاه های دولتی، آزمون استخدامی برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: جذب نیرو مطابق نیاز دستگاه ها خواهد بود. در حال حاضر تعدادی از دستگاه ها اعلام نیاز کرده اند و منتظر هستیم تا سایر دستگاه‌ها هم نیازهای خود را اعلام نمایند.

سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و بهداشت بیشترین جذب نیرو را خواهند داشت.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، در سال جاری ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت  جهت جذب 25 هزار نیروی جدید صورت خواهد گرفت که بیشترین جذب برای عنوان شغلی پرستاری خواهد بود.

وزارت آموزش و پرورش نیز قصد دارد با ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش، 30 هزار نفر نیروی خدماتی و سرایداری جذب کند که دفترچه راهنمای ثبت نام آن به زودی منتشر خواهد شد و همچنین با توجه به نیاز سازمان آموزش و پرورش به مربی پرورشی، در سال جاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش مجددا برگزار می شود.

لازم به ذکر است، طبق اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دوازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای جذب نیرو در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی