خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | استخدام سرایداری

ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | استخدام سرایداری

ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | استخدام سرایداری
ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | استخدام سرایداری

وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری  آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در عناوین شغلی آموزگاری، دبیری و مشاغل کیفیت بخشی و… می پردازد. طبق اطلاعیه های صادر شده، این سازمان قصد دارد در سال 1403 آزمون استخدامی با هدف جذب نیروی خدماتی و سرایدار در مدارس برگزار نماید. متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام و آگاهی از شریط و ضوابط موجود در موعد مقرر اقدام به نام نویسی در آزمون مذکور بنمایند.

 

لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ (ویژه نیروی خدماتی و سرایداری)

(به محض شروع ثبت نام، لینک فوق فعال می گردد.) 

 

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای جذب 30 هزار نفر برای مدارس کشور به زودی منتشر می‌شود.

آخرین اخبار از زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

خبر 6 خرداد ماه 1403

برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 30 هزار سرایدار و نیروی خدماتی برای مدارس کشور محرز گردیده است و دفترچه ثبت نام این آزمون جهت اعلام رشته ها و شرایط موردنیاز به زودی منتشر می‌شود

خبر 25 فروردین ماه 1403

در تاریخ مذکور معاون وزارت آموزش‌ و پرورش کشور از تلاش برای اخذ مجوز استخدام 20 هزار نیروی سرایداری و خدماتی مدارس در آموزش و پرورش خبر داد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

وزارت آموزش و پرورش کشور با هدف جذب نیرو در عناوین شغلی مختلف از جمله آموزگاری، دبیری و هنرآموزی، مشاغل کیفیت بخشی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی متعدد در سال 1403 نمود. این سازمان همچنین قصد دارد در سال 1403 آزمون استخدامی برای جذب 30 هزار نیرو در عنوان شغلی نیروی خدماتی و سرایداری برگزار نماید.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه عنوان شغلی نیروی خدماتی و سرایداری 1403 هنوز اعلام نشده است و در صورت اعلام اخبار مربوط به آن مقاله به روزرسانی می شود. همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی آخرین اخبار مربوط به زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را پیگیری نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مجری برگزار کننده آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1403 هنوز مشخص نشده است ولی احتمالا با توجه به روند دوره های گذشته، آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و یا مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir برگزار شود و داوطلبان جهت ثبت نام می بایست به سایت سازمان های مذکور مراجعه کنند. در صورت انتشار هر گونه خبر در رابطه با مجری برگزاری آزمون متن مقاله به روزرسانی می گردد و همچنین شما می توانید با عضویت در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی از آخرین اخبار مربوط به آن مطلع شوید.

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1403

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می گردد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

شرایط عمومی

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تمامی عناوین شغلی یکسان و به شرح زیر می باشد:

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان الهی تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران
  • پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت از خدمت
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی کامل و توانایی برای انجام شغل انتخابی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
  • دارا نبودن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی از سوی مراجع قضایی و دارای صلاحیت (کارکنانی که تصدی یک شغل سازمانی را در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا باشند، پس از پذیرفته شدن در آزمون و در حین استخدام نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.
  • داوطلبان نباید جزو بازنشستگان و نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.
  • عدم اشتغال به صورت رسمی یا پیمانی در سازمان یا دستگاه اجرایی پس از پذیرفته شدن در آزمون و حین استخدام

شرایط سنی

  • شرط سنی حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال فارغ از مدرک کارشناسی و ارشد 
  • شرط سنی حداکثر 45 برای مقطع دکتری آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی
  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می شوند.
  • داوطلبان با ارائه مدارک مربوط به موراد زیر، می توانند به حداکثر سن مشخص شده اضافه کنند:
  • داشتن پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
  • افرادی که داوطلبانه در جبهه ها حضور داشته اند به میزان حضور در جبهه و مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت می توانند به میزان حداکثر شرایط سنی اضافه کنند.
  • داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه می توانند از امتیاز افزایش به شرایط سنی استفاده نمایند.
  • متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی اموزش پرورش به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال تا حداکثر پنج سال به سقف محدوده سنی اضافه می شود. البته با ذکر این نکته که نرخ باروری محل زادگاه داوطلب یا فرزند او بیش از 2/5 نباشد.
  • مدت همکاری تمام وقت کسانی که با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری داشته اند از حداکثر سن فرد برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می شود.

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش با توجه به عنوان شغلی مورد نظر متفاوت می باشد و از آنجایی که تاکنون آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش برگزار نشده است، لذا اطلاعاتی در رابطه با شرایط اختصاصی آن در دسترس نمی باشد. در صورت انتشار اخبار مربوط به شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نیروهای خدماتی متن مقاله به روزرسانی می شود.

 

لازم به ذکر است برخلاف دوره های گذشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش که استخدام فقط از مقطع کارشناسی و بالاتر صورت می گرفت، طبق اخبار منتشر شده جذب نیرو احتمالا از تمامی رشته ها و از مقطع تحصیلی دیپلم و بالاتر صورت می گیرد.

سهمیه های موثر در ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

سهمیه ایثارگران

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سهمیه ایثارگری در دو دسته 5 و 25 درصد تعریف شده است که به شرح زیر می باشد:

  • جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر مشمول سهمیه 25 درصد ایثارگران می باشند
  • ایثارگران متقاضی سهمیه 25 درصد، لازم است پیش از ثبت نام ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید شود.در صورت عدم تایید بنیاد مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه مذکور نمی باشند.
  • این دسته از افراد دارای سهمیه مذکور از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف هستند.
  • رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت مشمول سهمیه 5 درصد ایثارگری خواهند شد.
  • ایثارگران مشمول سهمیه های 25 و 5 درصد متقاضی استخدام در آموزش و پرورش باید حداقل 80 درصد حد نصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
  • در صورتی که داوطلب ایثارگری بر اساس نمره آزمون کتبی با رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون را به عنوان داوطلب سهمیه ازاد طی خواهد کرد.

سهمیه معلولین

  • داوطلبان مشمول سهمیه 3 درصدی معلولین ذکر شده در دفترچه برای تایید شمول این سهمیه صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند.
  • لازم به ذکر است معلولین باید صلاحیت و توانایی لازم برای انجام کار مورد نظر برای استخدام را داشته باشد و استخدام این افراد در صورتی که به تشخیص سازمان بهزیستی معلولیت آنان مانع از انجام امور کاری نباشد، بلامانع است.

سایر امتیازات

  • حافظین قرآن: 10 درصد امتیاز کسب شده در آزمون کتبی حافظان قرآن دارای درجات 1 تا 3 برای حافظین قرآن در رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی منحصرا در شغل دبیری «حکمت و معارف اسلامی» لحاظ خواهد شد. همچنین در صورتی که حافظان دارای مدرک تحصیلی رشته مربوطه باشند از امتیاز برخوردار خواهند شد.
  • بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها): توجه داشته باشید با استناد به قانون مربوطه داوطلبان بومی شهرستانی نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می باشند و ضریب یک و چهاردهم محاسبه و ملاک قرار می گیرد.
  • حمایت از خانواده و جوان ایرانی: به ازای تاهل و نیز هر فرزند 2 درصد و مجموعه حداکثر تا 10 درصد به امتیاز مکتسبه کتبی داوطلب اضافه خواهد شد. البته اعمال امتیازات مشروط به این است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند بالای 2/5 نباشد.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1403 را دارند، می بایست در حین ثبت نام اینترنتی این فرآیند، مدارک، مشخصات و اطلاعات به خصوصی را وارد سایت مجری برگزاری آزمون نمایند. عدم درج یا وارد نمودن اشتباه و ناقص مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، موجب لغو پروسه نام نویسی می گردد. به همین علت، توصیه می کنیم که حتما پیش از اقدام به ثبت نام، مدارک و اطلاعات لازم را جمع آوری نمایید و آن ها را در دسترس خود قرار دهید.

 

لازم به ذکر است یک نمونه برگ آزمایشی از فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در انتهای دفترچه راهنمای این آزمون قرار دارد که تکمیل آزمایشی آن موجب آشنایی هرچه بیشتر داوطلبان با فرایند نام نویسی می شود. مدارک شخصی، تحصیلی، شغلی و… لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی  آموزش و پرورش به شرح زیر است.

مدارک مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
اطلاعات فردی و شناسنامه ای داوطلب مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره و شناسه شناسنامه، کد ملی و…
مشخصات وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا
اطلاعات وضعیت تاهل و نظام وظیفه
اطلاعات شغلی مانند نوع سازمان، سابقه شغلی، نوع قرارداد و…
اطلاعات و کد مربوط به سهمیه ایثارگران متقاضیان مشمول
مشخصات تحصیلی مانند رشته، مقطع، تاریخ فارغ التحصیلی، محل اخذ مدرک و…
اطلاعات محل سکونت متقاضی مانند نام استان، شهر، آدرس دقیق، کد پستی، شماره تلفن ثابت و همراه
فایل اسکن شده 4*3 عکس پرسنلی داوطلب با ویژگی های زیر:

دارای زمینه سفید

فرمت jpg

تمام رخ

بدون جای منگنه، لکه و مهر

حجاب کامل با رعایت وضوح گردی صورت برای داوطلبان خانم

سایز مجاز از 300*200 پیکسل تا 400*300 پیکسل

حداکثر حجم 70 کیلوبایت  و حداق 15 کیلوبایت 

مربوط به سال جاری

رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش پرورش  ۱۴۰۳

آزمون استخدامی نیروی خدماتی اموزش و پرورش 1403 برای اولین بار برگزار می شود و از آنجایی که دفترچه راهنمای آن هنوز منتشر نشده، اطلاعاتی در رابطه با رشته های مورد نیاز آن در دسترس نمی باشد اما آخرین اخبار منتشر شده از این آزمون حاکی از آن است که جذب نیرو از تمامی رشته ها و از تمامی مقاطع صورت می گیرد.

 

لازم به ذکر است که برخلاف دوره های گذشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش که جذب نیرو فقط از مقاطع کارشناسی و بالاتر صورت می گرفت، در آزمون استخدامی نیروی خدماتی افرادی که دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم هستند، می توانند در آزمون مذکور شرکت کنند.

چه استان هایی برای آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ نیرو جذب می کنند؟

دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 ویژه عنوان شغلی نیروی خدماتی هنوز منتشر نشده، لذا اطلاعاتی در رابطه با استان هایی که به نیروی خدماتی نیاز دارند در دسترس نمی باشد. به محض انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از استان های محل تقاضا متن مقاله به روزرسانی می گردد.

مواد و منابع آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سه دسته عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم می شود. لازم به ذکر است آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش برای اولین بار برگزار می شود دفترچه راهنمای ثبت نام آن هنوز منتشر نشده، لذا اطلاعاتی در رابطه با منابع آزمون در دسترس نمی باشد. اما با توجه به این که منابع عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای همه عناوین شغلی یکسان می باشد، متقاضیان جهت آشنایی می توانند از لینک موجود در جدول زیر استفاده کنند.

 

به محض انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نیروی خدماتی آموزش و پرورش و کسب اطلاع ازمنابع متن مقاله به روزرسانی می گردد.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش پرورش ۱۴۰۳

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، معمولا همزمان با شروع مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش دفترچه راهنمای آزمون در سایت مجری برگزاری آن منتشر می شود و متقاضیان می توانند با آگاهی از شرایط و ضوابط موجود اقدام به ثبت نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1403 هنوز منتشر نشده و به محض انتشار لینک مربوط به آن فعال می گردد.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1403

تاریخ انتشار :

به زودی

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چه زمانی انجام می شود؟

زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده و به محض اعلام آن مقاله به روزرسانی می شود.

2- نحوه ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در سایت مجری برگزار کننده ازمون انجام می شود که هنوز معلوم نمی باشد.

3- با چه مدرک تحصیلی می توان در آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ شرکت کرد؟

ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ احتمالاً با مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر صورت می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره