جزئیات مصاحبه استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و‌ پرورش نحوه  اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی  در سال 1403 و همچنین سایر مراحل استخدام آموزش و پرورش را تشریح نمود.

جزئیات مصاحبه استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳

داوطلبان برای دریافت نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی، باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و در صورتی که جزء پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت باشند، می بایست طبق موارد ذکر شده در اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمانی فرایند، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل را به انجام برسانند.

متقاضیان پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی آموزگار ابتدایی و استثنایی 1403، می بایست به سایت my.medu.ir  مراجعه کنند و با استفاده از شماره همراه با مالکیت شخصی داوطلب و از طریق گزینه ورود از طریق درگاه دولت، نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: مسئولیت عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم اطلاعات فردی و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان تعیین شده به عهده  داوطلبان می باشد و همچنین آن ها می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به فرایند ارزیابی تکمیلی به درگاه اینترنتی gozinesh.medu.gov.ir مراجعه نموده و یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی gozinesh_medu@ عضو شوند.

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی مصاحبه آموزگار ابتدایی در سایت و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی ارزیابی تکمیلی به شرح زیر می باشد:

  • یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)
  • تصویر تمامی صفحات شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و…
  • تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش
  • تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی