خانه مدارس دانلود کتاب هندسه یازدهم

دانلود کتاب هندسه یازدهم

دریافت فایل کتاب هندسه یازدهم 98 - 99
دانلود کتاب هندسه یازدهم 98 – 99
ریاضیات در دوره دوم متوسطه رشته ریاضی فیزیک به چند کتاب مختلف تقسیم شده و دانش آموزان با مطالعه هر یک از آن ها ، با شاخه ای از علم ریاضی آشنا می شوند. هندسه از جمله دروسی است که دانش آموزان رشته ریاضی مباحث آن را طی سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم فرا می گیرند. هندسه را به طور کلی می توان به دو بخش پایه و تحلیلی تقسیم نمود که بخش اول شامل قضایا و اثبات آن ها و بخش دوم نیز منوط به حل مسائل می باشد.

نسخه الکترونیکی کتاب هندسه پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک از طریق سایت رسمی پایگاه کتاب های درسی قابل دانلود می باشد.

معرفی و دانلود کتاب هندسه یازدهم 98 – 99

کتاب هندسه (2) شامل سه فصل و در مجموع دارای 9 درس می باشد. در این کتاب سعی شده است تا مطالب پیرامون روابط طولی مثلث ، مفاهیم اولیه و زاویه ها در دایره و هم چنین تبدیل های هندسی و کاربردهای آن ها مورد بررسی قرار بگیرند. بخش عمده ای از این کتاب را فعالیت ها و تمرین های هر مبحث تشکیل می دهد که دانش آموزان را در امر یادگیری و درک هر چه بهتر مفاهیم یاری می نمایند.

دانش آموزانی که به هر دلیل تمایل به تهیه نسخه الکترونیکی کتاب هندسه پایه یازدهم دارند ، می توانند با استفاده از لینک های موجود در جدول زیر ، آن را دانلود کنند. جهت دریافت هر یک از فصول این کتاب و یا نسخه کامل آن ، کافی است بر روی عنوان مورد نظر خود کلیک کنید.

دانلود کتاب هندسه پایه یازدهم ریاضی 98 – 99
دانلود بخش به بخش
دانلود مقدمه کتاب هندسه پایه یازدهم ریاضی 98 – 99
دانلود بخش اول کتاب هندسه پایه یازدهم ریاضی 98 – 99

(شامل فصل اول)

دانلود بخش دوم کتاب هندسه پایه یازدهم ریاضی 98 – 99

(شامل فصل دوم)

دانلود بخش سوم کتاب هندسه پایه یازدهم ریاضی 98 – 99

(شامل فصل سوم)

دانلود کتاب کامل
دانلود کتاب هندسه پایه یازدهم ریاضی 98 – 99

در درس هندسه روابط و قضایای مرتبط با اشکال هندسی دارای تنوع بسیار زیادی هستند که یادگیری آن ها به شکل مفهومی ، تمرین و تکرار مباحث مربوطه را می طلبد. بخش هایی از کتاب که تحت عنوان “فعالیت” طراحی شده اند ، امکان ارائه مفاهیم جدید ریاضی و نکات مهم را برای دانش آموزان فراهم می سازند. با توجه به این که در کنکور سراسری ، 10 سوال به درس هندسه اختصاص می یابد ، تسلط کامل بر مباحث این کتاب در کنار فراگیری کلیه تکنیک های حل مسائل می تواند تاثیر بسزایی در رتبه کنکور دانش آموزان داشته باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس