خانه آزمون استخدامی دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402
دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

دیوان محاسبات کشور به منظور استخدام نیروی مورد نیاز خود به صورت پیمانی، اقدام به برگزاری یک آزمون جامع می نماید. داوطلبانی که در زمان ثبت نام استخدامی دیوان محاسبات، در سایت مربوطه نام نویسی کرده اند پس از شرکت در آزمون کتبی و در صورت کسب نمره قبولی، به مصاحبه حضوری دعوت شده و پس از موفقیت در مرحله گزینش، در رشته شغلی مورد تقاضای خود استخدام می شوند. از جمله موارد حائز اهمیت جهت شرکت در آزمون مذکور، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آن می باشد که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در این دفترچه درج شده است. توصیه می شود پیش از اقدام به پرداخت هزینه آزمون و تکمیل مراحل نام نویسی، دفترچه مذکور را با دقت مطالعه نمایید.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402

یکی از ملزومات شرکت در هر آزمونی مطالعه دفترچه ثبت نام آن می باشد، لذا افرادی که قصد شرکت در آزمون مد نظر خود را دارند بایستی از زمان انتشار آن آگاهی داشته باشند تا در موعد مقرر برای نام نویسی اقدام نمایند. زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۲ مشخص نمی باشد اما با توجه به روال سال های اخیر احتمال دارد که زمان ثبت نام و انتشار دفترچه این آزمون به صورت همزمان و در بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس قرار گیرد. لذا پیشنهاد ما به شما داوطلبان این است که در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو باشید تا از اخبار به روز در این زمینه آگاه شوید.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

دفترچه این آزمون در سال 1402 از طریق  سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. ناگفته نماند که سازمان سنجش با انتشار فایل دفترچه این آزمون تنها به لیست کدرشته های شغلی به همراه ظرفیت آن ها را بیان نموده است که داوطلبان می بایست در هنگام تکمیل فرم تقاضانامه، کد رشته شغلی مورد نظر خود را مطابق با جدول مندرج در اطلاعیه در کادر مربوطه وارد نمایند.

همچنین تمامی شرایط و مراحل ثبت نام، در قالب یک اطلاعیه در سایت مذکور در دسترس می باشد. با توجه به این که هنوز دفترچه ثبت نام این آزمون در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است، دفترچه نام نویسی آن در دوره قبل که مربوط به سال 1400 است را قرار داده ایم. لذا در صورت انتشار اطلاعیه ای در این خصوص مقاله بروز خواهد شد.

توضیحات کاملی درباره هر یک از موارد فوق در اطلاعیه بیان شده است که متقاضیان را به جهت ثبت نام و شرکت در این آزمون راهنمایی می کند. توصیه می کنیم پیش از اقدام به نام نویسی در سایت مربوطه و پرداخت هزینه آزمون، حتما آن را به طور کامل مطالعه کرده و پس از کسب آگاهی از مدارک ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور و شرایط آن، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می شود؟

هنوز زمان انتشار این دفترچه مشخص نمی باشد لذا در صورت انتشار اطلاعیه ای در این خصوص مقاله بروز خواهد شد.

2- چگونه می توان به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور دسترسی پیدا کرد؟

فایل مربوطه به همراه اطلاعیه این آزمون با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و همچنین مقاله فوق، قابل دریافت است.

3- چه اطلاعاتی در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور وجود دارد؟

لیست شغل محل ها به همراه ظرفیت آن ها در هر استان، از مواردی هستند که در این فایل بیان شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی