خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

سازمان آموزش و پرورش کشور در سال 1403 روند متفاوتی نسبت به سال های گذشته برای جذب نیرو اتخاذ نموده است. در پی تغییرات ایجاد شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، این سازمان با انتشار دفترچه و برگزاری آزمون همزمان اقدام به استخدام نیرو کارآمد برای دو عنوان شغلی دبیری و هنرآموز و همچنین آموزگار ابتدایی و استثنایی می کند. متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه آزمون دبیری آموزش و پرورش از جزئیاتی مانند زمان ثبت نام، مدارک لازم، شرایط و همچنین زمان اعلام نتایج اطلاع یابند. دفترچه ثبت نام همزمان با شروع نام نویسی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام آزمون دبیری 1403 در مورخ 9 بهمن ماه ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

سازمان سنجش کشور برای آن دسته از داوطلبانی که به شرکت در آزمون دبیری آموزش و پرورش علاقه دارند، در تاریخ 9 بهمن ماه ۱۴۰۲ دفترچه ای منتشر نمود. افراد می بایست با دریافت و مطالعه دفترچه آزمون دبیری سال جاری از مواردی مانند شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی، منابع آزمون استخدامی، مراحل ثبت نام، رشته های مورد نیاز و زمان برگزاری آزمون اطلاع یابند.

همچنین لازم است بدانید برای این دفترچه دو سری اصلاحیه نیز منتشر شده است که مطالعه آن برای داوطلبان الزامیست. آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند، باید در زمان مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نام نویسی خود را تکمیل کنند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

سازمان سنجش به عنوان برگزارکننده آزمون های استخدامی آموزش و پرورش هر ساله دفترچه این آزمون را برای دسترسی همگان بر روی سایت خود قرار می دهد. در سال ۱۴۰۳ نیز برای هر دو آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری دفترچه ای یکسان منتشر شد.

آن دسته از افراد که قصد اشتغال در سازمان آموزش و پرورش به عنوان یک دبیر را دارند، می بایست با دانلود دفترچه ثبت نام و مطالعه آن به صورت کامل، از شرایط و ضوابط نام نویسی اطلاع یافته و در صورت دارا بودن شرایط لازم، با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. شما می توانید در قسمت زیر دفترچه ثبت نام آزمون دبیری و اصلاحیه مربوط به آن را دانلود نمایید.

نکته: طبق مندرجات لینک زمان برگزاری آزمون دبیری آموزش پرورش، این آزمون در 28 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون دبیری ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه مذکور در تاریخ 9 بهمن ماه سال ۱۴۰۲ بر روی سایت سنجش بارگذاری شد.

2- برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دبیری ۱۴۰۳ به کدام سایت می توان مراجعه کرد؟

افراد می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org یا از طریق لینک موجود در این مقاله به دانلود دفترچه اقدام کنند.

3- چه مواردی در دفترچه ثبت نام آزمون دبیری ذکر شده است؟

این دفترچه شامل مراحل و نحوه ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی، مدارک مورد نیاز، زمان برگزاری آزمون و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. مهسا

    تو کانال دانشگاه نوشته حقوق و حسابداری هم به آزمون آموزگاری اضافه شده ولی من تو دفترچه ندیدم

    الان من که لیسانس حسابداری دارم میتونم شرکت کنم یا نه اصلا این خبر صحت داره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، رشته ی شما مورد پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد و عنوان شغلی مرتبط با رشته ی شما، هنرآموز حسابداری می باشد.

دریافت مشاوره