خانه کارشناسی ارشد زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۳

دانلود دفترچه کنکور ارشد
زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۳

دانش آموختگان رشته های مختلف مقطع کارشناسی چنانچه تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری (در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی و …) و همچنین دانشگاه آزاد را داشته باشند، می بایست در زمان مقرر جهت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

داوطلبان پیش از اقدام به نام نویسی حتما باید اطلاعات لازم را در خصوص شرایط ثبت نام کنکور ارشد و سایر جزئیات ضروری کسب کنند که به همین منظور سازمان سنجش آموزش کشور تمامی اطلاعات مورد نیاز آن ها را در قالب یک دفترچه گردآوری نموده و هر ساله در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ (به زودی، فعال می شود)

نظر به موعد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 در بازه زمانی 23 الی 29 مهرماه ۱۴۰۲، انتظار می رود دفترچه ثبت نام آزمون همزمان با آغاز فرایند ثبت نام منتشر شود.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1403

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری این آزمون، دفترچه راهنمای مربوطه را منتشر نموده و همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بر روی سایت این سازمان منتشر می سازد.

لذا داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ارشد سال ۱۴۰۳ را دارند، می بایست در تاریخ 23 مهر ماه 1402 با مراجعه به این سایت نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نموده و آن را به دقت مورد مطالعه قرار دهند.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۳

همان طور که اشاره شد، فایل راهنمای ثبت نام این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان در زمان ثبت نام می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و نسخه pdf دفترچه را دریافت نمایند. البته با توجه به عدم انتشار این دفترچه تا این لحظه و همچنین جهت آشنایی بیشتر شما، لینک دانلود دفترچه سال 1402 در بخش زیر قرار داده شده است.

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ (به زودی، فعال می شود)

پس از این که دفترچه را دریافت و مطالعه نمودید، می توانید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی 1403 اقدام نمایید. این هزینه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل پرداخت می باشد.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

نظر به موعد ثبت نام در بازه زمانی 23 الی 29 مهرماه ۱۴۰۲، انتظار می رود دفترچه ثبت نام آزمون همزمان با آغاز فرایند ثبت نام منتشر شود.

2- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از چه طریق قابل دریافت می باشد؟

این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین لینک موجود در همین مقاله قابل دریافت می باشد.

3- دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ شامل چه محتویاتی می باشد؟

زمان و نحوه ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی، هزینه نام نویسی، سهمیه ها و... از جمله مندرجات دفترچه مذکور به شمار می روند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد