خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی معاون پرورشی 1402

با توجه به کمبود نیرو در دو حوزه مشاوره و مربی پرورشی در مدارس، وزارت آموزش و پرورش قصد دارد تا با برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب نیروی جدید در این دو حوزه اقدام نماید.

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی 1402

همانطور که می دانید وزارت آموزش و پرورش علاوه بر جذب نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت افراد برای تعلیم در آینده، با ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفعات مختلف نیز اقدام به جذب نیرو می نماید.

علی رغم همه این تدابیر برخی مشکلات از جمله کمبود نیرو در حوزه های مختلف علی الخصوص مربی پرورشی همچنان پابرجاست. طبق آخرین اخبار قرار است که آزمون استخدامی آموزش و پروزش در ماه های پایانی سال جاری به منظور جذب مشاور و مربی پرورشی برگزار گردد.

از آنجایی که آموزش و پرورش قصد دارد تا سریعا این کمبود جبران شده و نیروهای جدید شروع به کار نمایند، طبق اخبار صحبت های پایانی استخدام مربیان پرورشی انجام شده ولی همچنان زما دقیق انتشار دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش حوزه مربی پرورشی  مشخص نمی باشد.

با توجه به اخبار می توان گفت این آزمون باعث جذب 19 هزار مربی پرورشی در مدارس سراسر کشور خواهد شد که مجوز آن در حال حاضر صادر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی