خانه کارشناسی ارشد زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه راهنمای نام نویسی کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402
زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

هر ساله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را به منظور پذیرش علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع ارشد رشته های پزشکی و پیراپزشکی بر پا می کند که داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 – 1402 که توسط همین سازمان تعیین می شود، جهت تکمیل فرآیند نام نویسی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که متقاضیان برای آشنایی بیشتر با زمان و نحوه نام نویسی، مدارک مورد نیاز و همچنین شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می بایست پیش از انجام و تکمیل مراحل ثبت نام از جمله پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، دفترچه راهنمای مربوطه که در زمان مقرر از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود را دانلود و مطالعه کنند.

 

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش کشور در تاریخ 4 بهمن ماه 1401 در اختیار داوطلبان قرار  گرفت.

زمان انتشار دفترچه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

متقاضیان قبل از ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402، می بایست در گام اول، مطالعه شرایط و قوانین مندرج در دفترچه راهنمای آن را در دستور کار خود قرار دهند. این دفترچه همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون در تاریخ 4 بهمن ماه 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش کشور منتشر شد. مطالعه و بررسی راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت پیش از تکمیل فرم اینترنتی، از توصیه های اکید این مرکز به متقاضیان شرکت در آزمون مربوطه می باشد.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

همان طور که می دانید، متقاضیان برای کسب اطلاعات مبنی بر مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیازمند مطالعه دفترچه راهنمای مربوطه که به صورت اینترنتی قابل دسترسی است، می باشند. فایل pdf این دفترچه هم اکنون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir  و نیز هیمن مقاله قابل دریافت می باشد.

بهتر است بدانید که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که داوطلبان می بایست قبل از اقدام به نام نویسی از جزئیات آن آگاهی لازم را کسب نمایند. همچنین با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون می توانید اطلاعات جامعی در خصوص سهمیه های مختلف اعم از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، آزاد و استعداد درخشان را بدست آورید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می گردد؟

این دفترچه در تاریخ 4 بهمن ماه ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

2- چگونه می توان دفترچه آزمون ارشد وزارت بهداشت سال را دریافت کرد؟

این دفترچه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir و همچنین لینک موجود در این مقاله قابل دانلود می باشد.

3- اطلاعات موجود در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل چه مواردی می باشد؟

این دفترچه شامل تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون از جمله زمان و هزینه نام نویسی، شرایط ثبت نام، سهمیه ها و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد