خانه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی زمان عجیب اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۳

زمان عجیب اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۳

زمان عجیب اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۳

دوزدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 در آستانه برگزاری بوده و علی رغم این که این آزمون قرار است در روز 12 مرداد ماه سال جاری برگزار شود از حالا حواشی پیرامون اعلام نتایج آن به گوش می رسد که مهم ترین آن، زمان عجیب اعلام نتایج نهایی است.

زمان عجیب اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز همانند بسیاری از آزمون هایی که هر ساله شاهد برگزاری آن هستیم در دو مرحله اولیه و نهایی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور، نتایج آزمون کتبی قرار است نهایتا تا 45 روز پس از برگزاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر شود اما نکته قابل توجه در خصوص تاریخ اعلام نتایج فرآیند ارزیابی تکمیلی می باشد.

بنا به جدیدترین مصاحبه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، فرآیند دعوت به مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که قرار است افراد به اندازه 3 الی 5 برابر ظرفیت پذیرش پا به مرجله ارزیابی تکمیلی و بررسی مدارک بگذارند، ممکن است بین 6 ال 7 ماه زمان ببرد! بنابراین شرکت کنندگان می بایست 6 تا 7 ماه در انتظار دربافت نتایج پذیرش نهایی خود باشند.

همچنین شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار در خصوص فرآیند برگزاری این آزمون و نیز اعلام نتایج و ارزیابی تکمیلی آن، ما را در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی همراهی نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره