خانه سامانه و سایت سامانه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران | sanjeshp.ir

سامانه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران | sanjeshp.ir

سامانه نام نویسی آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
سامانه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
اولین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران با هدف تعیین صلاحیت شاغلان حرفه پرستاری و گروه های مرتبط و همچنین همگام ساختن خدمات پرستاری کشور با معیارها و استانداردهای جهانی ، در بهمن ماه برگزار می گردد. داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند ، پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری برای آنان صادر می گردد. متقاضیان می توانند از سوم لغایت سیزدهم آذرماه با مراجعه به سایت مربوطه ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

لینک مستقیم ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir صورت می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

تمامی مراحل نام نویسی آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضیان واجد شرایط می توانند در زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

اولین اقدامی که لازم است داوطلبان در راستای ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران انجام دهند ، پرداخت هزینه آن می باشد. واریز هزینه آزمون به مبلغ 68 هزار تومان از طریق سامانه مذکور و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم امکان پذیر است. شما می توانید پس از خرید اعتبار و دریافت کد پرداخت ، فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنید.

بارگذاری تصویر مدارک مورد نیاز در سامانه نیز از دیگر مراحل ثبت نام می باشد. بنابراین می بایست بیش از آغاز ثبت نام ، از مدارک لازم اسکن تهیه نمایید تا در زمان نام نویسی دچار مشکل نشوید. همچنین داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام نموده اند ، می توانند در صورت نیاز از روز شنبه مورخ یکم دی لغایت چهارشنبه چهارم دی ماه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و مدارک ارسالی خود اقدام نمایند. شایان ذکر است پس از اتمام مراحل ثبت نام ، برای هر داوطلب یک کد رهگیری صادر می گردد و متقاضیان موظف اند آن را به همراه نسخه چاپ شده از فرم ثبت نام برای انجام دیگر مراحل آزمون نزد خود نگه دارند.

شرایط و ضوابط آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در قالب یک اطلاعیه از طریق سایت sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. توصیه می کنیم حتما پیش از هر اقدامی برای ثبت نام ، اطلاعیه مربوطه را از سایت دریافت و به دقت مطالعه نمایید. توجه داشته باشید هزینه ثبت نام پس از واریز قابل برگشت نخواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک یا نقص در مدارک ارسالی داوطلب ، کارت ورود به جلسه برای وی صادر نخواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. اكبري

    چه منابعی رو باید مطالعه کنیم

    • ایران مشاوره

      با سلام، منابع آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران را میتوانید از سایت سنجش پزشکی در انتهای دفترچه ثبت نام مشاهده کنید.

دریافت مشاوره