خانه سامانه و سایت سامانه عقیق | aghigh.ayandehsazan.ir

سامانه عقیق | aghigh.ayandehsazan.ir

سامانه عقیق
ورود به سایت عقیق

سامانه عقیق مختص به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به منظور افزایش تعامل و ارتباط میان اعضاء انجمن ها در راستای پیشبرد اهداف، همچنین رشد و هم افزایی طراحی راه اندازی شده است. این سامانه به عنوان یک شبکه اجتماعی با همان میزان جذابیت و سرگرمی طراحی شده که متشکل از زیر سامانه هایی از قبیل تحلیل، مدلسازی و بازی سازی و… می باشد. اعضای اتحادیه دانش آموزی اعم از مدیران و دانش آموزان با استفاده از این شبکه گستره می توانند ارتباطات خود را افزایش داده و در فعالیت مختلف با یکدیگر همکاری های لازم را به عمل آورند همچنین روابط خود با سایر انجمن های اسلامی را پررنگ تر کنند.

✅ لینک مستقیم ورود به سامانه عقیق

aghigh.ayandehsazan.ir

سامانه عقیق به نشانی اینترنتی aghigh.ayandehsazan.ir به منظور ایجاد بسترهای ارتباطی میان انجمن های دانش آموزی کل کشور راه اندازی شده است.

معرفی سامانه عقیق

امروزه تمامی سازمان ها، ارگان ها و نهاد ها بستری به منظور ارائه خدمات غیرحضوری برای اعضاء خود فراهم کرده که اتحادیه انجمن های دانش آموزی نیز از این قائده مستثناء نیست. به همین منظور سامانه ای تحت عنوان عقیق به نشانی اینترنتی aghigh.ayandehsazan.ir راه اندازی کرده است. این سامانه همانند سامانه دانش آموزی سیدا مختص فعالان امور مدرسه ای طراحی شده و تحت عنوان شبکه ای اجتماعی برای تمامی انجمن های دانش آموزی کشور که بستری مناسب برای فعالیت های آموزشی، فرهنگی و حتی جلسات گفتگو را برای آنان فراهم کرده است.

اعضاء این سامانه می توانند تصاویری از فعالیت خود را در سامانه با دیگر اعضاء در میان گذاشته و آن ها را مورد بحث و بررسی قرار دهند به همین منظور این سایت به عنوان یک شبکه اجتماعی فرهنگی نیز لقب گرفته است. یکی از خدمات ارائه شده توسط این سامانه برگزاری دوره های داوری، الگوسازی و… می باشد.

انجمن های دانش آموزی در سراسر کشور با شرکت در مسابقات و فعالیت آموزشی و فرهنگی و به اشتراک گذاشتن تصاویر و محتویات نتایج فعالیت خود می توانند از تجربیات یکدگیر بهره مند شده و همچنین یکدیگر را در پیشبرد مسیر علمی یاری کنند. در ادامه، سعی داریم تا شما را بابخش های مختلف این سامانه آشنا کنیم.

بخش اول معرفی سامانه عقیق

بخش 1

به منظور استفاده از خدمات لازم است به این بخش مراجعه کرده و طی مراحلی، نام خود را در میان سایر اعضا ثبت نمایید. در صورت عدم عضویت در سامانه امکان دسترسی به اطلاعات و خدمات سامانه برای مراجعه کنندگان وجود نخواهد داشت.

بخش 2

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، اعضاء می توانند با مراجعه به این بخش با درج کدملی و رمز عبور خود وارد سامانه شده و و با سایر اعضاء ارتباط داشته باشند.

بخش دوم معرفی سامانه عقیق

 

بخش 3

در این بخش تقویم های پیشرفت کاری در قالب اطلاعیه های خبری به اشتراک گذاشته می شود که با کلیک بر روی هرکدام می توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

بخش 4

در این قسمت از سامانه تعداد انجمن، مربیان، اعضاء و قرارگاه های موجود در سامانه نشان داده شده و همچنین میزان فعالیت و درصد پوشش نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش 5

در این آیکون، تعداد مدارس برتر دوره به همراه رشته و نوع مدالی که در مسابقات دریافت کردند نمایش داده می شود.

بخش 6

در این قسمت تازه ترین فعالیت ها در قالب اسلایدهای خبری برای مشاهده مراجعه کنندگان در سامانه تعبیه شده است.

امکانات سامانه عقیق

این سامانه هدفمند مانند سایر صفحات ارگان های مختلف، به منظور ارائه امکانات و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارتباط میان اعضاء طراحی شده است که در ادامه به این امکانات ارائه شده توسط سامانه مذکور پرداخته شده است.

لیگ

در این بخش امکان مشاهده تمامی فعالیت های سایر انجمن های عضو این سامانه به کاربران داده شده و همچنین با انتخاب گزینه استان من و شهر من می توانید این فعالیت ها را به انجمن های مدارس منطقه خود محدود سازید. با کلیک بر روی هر کدام از عنواین می توانید به تمام جزئیات این فعالیت ها دست یابید.

مدرسه من

در این قسمت، می توانید اطلاعات ثبت شده خود را مشاهده نموده و همچنین فعالیت جدید را به آن ها اضافه کنید. امکان بررسی و تایید فعالیت ها توسط مدیر و همچنین اعمال ویرایش در آن ها در ان بخش وجود دارد.

امتیاز بده بگیر

این آیکون، تمامی فعالیت ها در دسته بندی های بدون امتیاز، داغ ترین ها، پر بازدید ترین ها و فعالیت های اتفاقی نمایش داده که می توانید پس از بررسی و مشاهده به آن ها امتیاز بدهید.

همراز

در بخش همراز امکان پرسیدن سوال از اساتید فراهم شده یا از مشاهده سوالات سایر دانش آموزان می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید.

سایر امکانات سایت

  • اطلاعیه اعلانات و فعالت های جدید
  • شبکه اجتماعی به منظور به اشتراک گذاشتن فعالیت و امکان ارزیابی آن ها توسط سایر اعضاء
  • نمایش برترین مدارس
  • تقویم پیشرفت کاری با امکان تعبیه اطلاعیه بر روی تقویم
  • ایجاد بسترهای ارتباط و مشاوره اعضاء به منظور استفاده از تجارب یکدیگر
  • فروشگاه محصولات مجازی به منظور ثبت سفارش برای برخی محصولات تولید شده توسط دفتر مرکزی و یا استان ها
  • امکان ثبت، بررسی و تایید فعالیت ها

نحوه عضویت و ورود به سامانه عقیق

همانطور که به آن اشاره شد، اتحادیه انجمن های دانش آموزی کشور به منظور فراهم ساختن بسترهای مناسب برای ایجاد همکاری بیشتر میان انجمن ها در سراسر کشور این سامانه را راه اندازی کرده است. این انجمن ها به جهت بهره مندی از این امکانات آموزشی ابتدا می بایست در آن عضو شده و برای زمان های مراجعه به سامانه می بایست نحوه ورود به سایت را فرابگیرند. در ادامه به آموزش این دو فرآیند می پردازیم.

نحوه عضویت در سامانه

انجمن های دانش آموزی به منظور استفاده از اطلاعات و خدمات این سامانه پیش از هر کاری می بایست ابتدا در آن ثبت نام کرده تا یکی از اعضای این شبکه گسترده به شمار آیند. مراحل نام نویسی در این سامانه به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا وارد سامانه aghigh.ayandehsazan.ir شده و گزینه “عضویت” در سمت چپ بالای صفحه را انتخاب نمایید.مرحه اول عضویت در سامانه عقیق
  • در صفحه بعد، کد ملی و شماره تلفن خود را در کادرهای مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.مرحه دوم عضویت در سامانه عقیق
  • سپس، کدی به منظور احراز هویت به شماره همراه شما ارسال می شود به محض دریافت کد، آن را در کادری که در صفحه بعد مشاهده می کنید درج کرده و بر روی دکمه “تایید” ضربه بزنید. در انتها، صفحه ای تحت عنوان فرم ثبت نام برای برای شما نمایان می شود که می بایست پس از تکمیل فرم با اطلاعات شخصی و همچنین اعمال رمز عبور دلخواه خود در کادر مربوطه گزینه “تایید” را بفشارید.

نحوه ورود به سامانه

پس از تکمیل ثبت نام و عضویت در سامانه عقیق به منظور استفاده از تمامی خدمات در هر مراجعه نیاز دارید که طی مراحل گفته شده وارد سامانه مذکور گردید:

  • در ابتدا، وارد سامانه aghigh.ayandehsazan.ir شده و گزینه “ورود” در قسمت سمت چپ بالای صفحه را انتخاب کنید.مرحله اول ورود به سامانه عقیق
  • سپس، در کادرهای مربوطه کد ملی و رمز عبوری که در مراحل عضویت ثبت نموده اید را وارد کرده و گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب نمایید.مرحله دوم ورود به سامانه عقیق
  • طی مراحل فوق، شما وارد سامانه می شوید.

بازیابی رمز عبور در سامانه عقیق

مراجعه کنندگان در زمان تکمیل مراحل ثبت نام و عضویت در سامانه ملزم به انتخاب رمز عبور دلخواه خود بوده که می بایست به منظور ورود به سامانه در هر مراجعه آن را به خاطر داشته باشند. در صورت عدم دسترسی به این رمز به هر دلیلی، این امکان برای آن ها فراهم شده که بتوانند کد خود را مجددا بازیابند. در ادامه راهنمای بازیابی رمز عبور به صورت گام به گام شرح داده شده است:

  • ابتدا به سامانه aghigh.ayandehsazan.ir مراجعه کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.مرحله اول ورود به سامانه عقیق
  • در این مرحله، بر روی عبارت “فراموشی رمز عبور” کلیک نمایید.مرحله دوم بازیابی رمز عبور در سامانه عقیق
  • در ادامه، می بایست کد ملی و شماره همراه خود را در کادرهای مربوطه درج کرده و دکمه “تایید” را بفشارید.مرحله سوم بازیابی رمز عبور در سامانه عقیق
  • سپس، کدی که به جهت احراز هویت برای شما ارسال شده را در سامانه درج کنید و در انتها، می توانید کد جدید خود را تعیین نمایید.

سوالات متداول

1- اعضاء سامانه عقیق چه کسانی هستند؟

کاربران این سایت اعم از اعضاء تمامی انجمن های دانش آموزی کشور می باشند.

2- سامانه عقیق چه خدماتی را ارائه می دهد؟

ای سامانه در قالب صفحه اجتماعی بستری مناسب برای گستردش میان اعضاء بوده که به طور کامل در مقاله به آن پرداخته شده است.

3- نحوه عضویت در سامانه عقیق به چه صورت می باشد؟

مراحل عضویت در این سامانه در مقاله شرح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره