خانه آزمون استخدامی سایت استخدام بانک سرمایه ۱۴۰۳ | sbank.ir

سایت استخدام بانک سرمایه ۱۴۰۳ | sbank.ir

سامانه ثبت نام آزمون بانک سرمایه ۱۴۰۳

بانک سرمایه به عنوان ششمین بانک خصوصی کشور، با هدف ارائه خدمات گوناگون سامانه ای راه اندازی کرده تا افراد با مراجعه به آن از خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط بانک بهره مند شوند. یکی از این خدمات امکان ثبت نام به جهت استخدام با آزمون یا بررسی رزومه توسط این سازمان مالی و اعتباری بوده که به منظور جذب نیروهای مورد نیاز انسانی در زمان های متغییری با توجه به نیاز شعب به نیروی کاری جدید می باشد. علاوه بر امکان ثبت نام استخدامی با رزومه و آزمون، امکانات دیگر در رابطه با اینترنت بانک، اطلاعات کارتی مانند فعال سازی رمز پویا،خدمات اینترنتی کارت، دانلود موایل بانک و…  نیز از طریق مراجعه به این سامانه امکان پذیر می باشد.

لینک مستقیم ورورد به سامانه بانک سرمایه

 

علاقه مندان به کار در حوزه بانکداری می توانند با مراجعه به سامانه بانک سرمایه به نشانی اینترنتی sbank.ir نسبت به ثبت نام در آزمون های استخدامی این موسسه مالی اقدامات لازم را به عمل آورند.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه 1401

بانک سرمایه به عنوان ششمین بانک غیر دولتی در ایران و اولین بانک خصوصی با بیشترین سرمایه اولیه در کشور،اغلب امکانات خود را در قالب سامانه به صورت غیر حضوری در اختیار کاربران خود قرار داده تا آن ها با مراجعه به این سایت به نشانی الکترونیکی sbank.ir بتوانند از این خدمات بهره مند شوند. یکی از مهم ترین این خدمات، امکان ثبت نام به جهت ثبت نام به استخدام بانک سرمایه  بوده که از طریق سامانه مذکور این درخواست انجام پذیر می باشد اما باید به این نکته توجه کرد که ممکن است این جذب با برگزاری آزمون کتبی یا انتشار فراخوان جذب از طریق بررسی رزومه با توجه به نیازهای شعب مختلف به استخدام نیروی جدید صورت گیرد. علاوه براین، انجام خدماتی مربوط به اینترنت بانک، استعلام و پرداخت قبوض، خدمات اینترنتی کارت، استعلام ضمانت نامه بانکی و… نیز از طریق این سامانه امکان پذیر است.

 

چنانچه این بانک قصد جذب نیرو داشته باشد، از طریق انتشار اطلاعیه در قسمت اسلاید های خبری صفحه اول سامانه مطابق تصویر زیر، فراخوان داده تا داوطلبان در زمان ثبت نام با مراجعه به سامانه مذکور و اطلاع از شرایط استخدام درخواست خود را ثبت نمایند. متقاضیان پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و آپلود اطلاعات و رزومه خود در سامانه بانک می بایست منتظر زمان اعلام نتایج استخدام بانک سرمایه باشند. توجه داشته باشند که نتایج در قالب اسامی افراد پذیرفته شده برای مصاحبه استخدامی بانک سرمایه نیز از طریق سامانه مذکور منتشر خواهد شد.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه

نحوه ثبت نام در سایت استخدام بانک سرمایه 1401

سیستم بانکداری یکی از محبوب ترین سازمان ها در میان اقشار جامعه بوده که افراد زیادی متقاضی اشتغال در این موسسات می باشند به همین منظور در فرآیندهای استخدامی بانک ها اعم از برگزاری آزمون کتبی زیر نظر دستگاه های اجرایی یا به صورت داخلی و یا جذب از طریق بررسی رزومه داوطلبان که به جهت تامین نیروی مورد نیاز خود برگزار می نمایند، شرکت می کنند. همانطور که گفته شد، بانک سرمایه نیز مانند سایر دیگر بانک ها فرآیند استخدام نیرو کاری را در زمان های متناوبی از طریق سامانه مختص خود اعلام کرده تا داوطلبان با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک سرمایه به نشانی الکترونیکی sbank.ir بتوانند درخواست خود را در دست بررسی قرار دهند. اگر قصد ثبت نام در این بانک را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد سامانه sbank.ir شده و بر روی اطلاعیهدعوت به همکاری جهت تکمیل نیروی کارشناس” کلیک نمایید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه

  • در ادامه فرمی تحت عنوان شرایط ثبت نام به شما نشان داده می شود که پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی در صورت واجدالشرایط بودن می بایست بر روی کلمه “اینجا” کلیک کنید.مرحله دوم نحوه ثبت نام جهت استخدام در بانک سرمایه 1401
  • با ورود به صفحه بعد، لازم است اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه درج کرده و فایل رزومه خود را بارگذاری نمایید سپس درصورت اطمینان از صحت اطلاعات بر روی گزینه “ثبت” ضربه بزنید. توجه داشته باشید که پس از ثبت اطلاعات پیام حاوی عبارت “اطلاعات شما به طور کامل ثبت گردید” برای شما نمایان شود.مرحله سوم نحوه ثبت نام جهت استخدام در بانک سرمایه 1401
  • در انتها، طی مراحل ذکر شده ثبت نام شما تکمیل شده و نیاز به دریافت کدرهگیری نمی باشد.

نکته: با توجه به این که آخرین دوره استخدام بانک سرمایه از طریق بررسی رزومه انجام شده تصاویر درج شده در مراحل نیز مربوط به همین دوره می باشد. در صورت برگزاری آزمون دیگر نیاز به بارگذاری رزومه نبوده و داوطلبان با مراجعه به سایت مذکور و کلیک بر روی فراخوان مربوطه می توانند طی مراحل بالا و پرداخت هزینه ثبت نام درخواست خود را ثبت کنند.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام به جهت استخدام در بانک سرمانه از طریق چه سامانه ای انجام می شود؟

نام نویسی در این فرآیند از طریق مراجعه به سامانه sbank.ir امکان پذیر می باشد.

2- سامانه sbank.ir چه خدماتی ارائه می دهد؟

علاوه بر امکان ثبت نام استخدامی خدماتی مربوط به رمز پویا، اینترنت بانک، خدمات اینترنتی کارت و... نیز از طریق این سامانه ارائه می شود.

3- نحوه ثبت نام استخدام بانک سرمایه به چه صورت می باشد؟

مراحل ثبت درخواست استخدام در این بانک به طور کامل در مقاله شرح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی