خانه پذیرش بدون کنکور مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در سال های اخیر، رشته های بدون کنکور در دانشگاه های مختلف سطح کشور، ارائه شده است. یکی از آن ها دانشگاه های آزاد هستند که برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – 1404 رشته های زیادی را در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، ارائه کردند. در این مقاله نیز علاوه بر نحوه ثبت نام، بازه زمانی نام نویسی که برای علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده، در ادامه طور کامل ذکر شده اند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

( در صورت تمدید مهلت ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد. )

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی، معمولا در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود.

مهلت تمدید ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد 1403

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه راهنما به صورت کاملا واضح بیان شده و داوطلبان می توانند با استناد بر آن، در زمان مشخص به سایت مربوطه وارد شوند. در سال 1403 نیز پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی ناپیوسته و ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود اما از آن جایی که زمان نام نویسی در نیمسال های اول و دوم، متفاوت از یکدیگر می باشد، در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به تفکیک شرح داده شده است.

نیمسال مهر ماه

بر اساس دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان تحصیل در رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته معمولا در اواخر تیر ماه در نظر گرفته می شود. همچنین افرادی که نتوانستند در این بازه زمانی ثبت نام کنند نیز فرصت مجدد داشتند تا به جهت تکمیل مراحل نام نویسی اقدام نمایند. البته هنوز زمان ثبت نام و تمدید آن برای سال ۱۴۰۳ مشخص نیست لذا پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام بدون آزمون عضو شوید تا در اسرع وقت از اخبار مربوطه آگاهی یابید.

نیمسال بهمن ماه

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه که تحت عنوان تکمیل ظرفیت نیز شناخته می شود، از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ir انجام می گیرد. در نتیجه، افراد می توانند با مراجعه به سایت مذکور در زمان مقرر، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. در حال حاضر زمان و تمدید زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن برای سال 1403 در دسترس نیست و پیش بینی می شود مانند سال گذشته در اوایل بهمن ماه باشد. به همین دلیل، شما عزیزان می توانید با پیوستن به پیج اینستاگرام بدون آزمون در اسرع وقت از اخبار لازم مطلع شوید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد و همچنین با مطالعه دفترچه در مهلت تمدید شده مراحل نام نویسی خود را مطابق با مراحل ذیل تکمیل نمایند.

  • مراجعه به آدرس azmoon.iau.ac.ir و کلیک روی لینک “ثبت نام دوره های بدون آزمون مقطع کاردانی/ کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۳”

مرحله اول ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آژاد

  • انتخاب “خرید کارت” از قسمت راست پایین صفحه

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • فشردن دکمه “ادامه” بعد از مطالعه مندرجات صفحه

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • انتخاب دوره مورد نظر که در اینجا مقطع کاردانی ناپیوسته است و فشردن کلمه “بله” جهت ادامه روند ثبت نام

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • درج نمودن نام و نام خانوادگی، جنسیت، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، آدرس پست الکترونیک، گروه و نظام آموزشی در کادر های مربوطه سپس فشردن عبارت “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • بازگشت به صفحه نخست و کلیک بر روی عبارت “ثبت نام”

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

  • ثبت کردن تابعیت، کد ملی و شماره کارت اعتباری در بخش های موردنظر بعد انتخاب“ورود به ثبت نام”

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

بعد از تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته، سایت رسمی دانشگاه آزاد یک کد پیگیری برای شما صادر خواهد کرد که بهتر است آن را تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور آزاد نزد خود نگهدارید یا یک نسخه پرینت شده از آن تهیه نمایید.

 

نکته: معمولا بازه های ثبت نام، مشمول تمدید مهلت می شوند اما بهتر است به امید چند روز مهلت مجدد، ثبت نام و انتخاب رشته خود را به تعویق نیاندازید. چرا که هیچ چیز قطعی نبوده و ممکن است در دوره جاری، به طور کلی مهلت مجددی تعیین نشود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور، می توانید از لینک های موجود در مطلب، استفاده نمایید.

 

سوالات متداول

1- مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در نوبت اول تا چه تاریخی تمدید شده است؟

در حال حاضر تاریخ دقیقی از تمدید مهلت این فرآیند در سال ۱۴۰۳ وجود ندارد.

2- ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نوبت بهمن ماه از چه تاریخی آغاز می شود؟

هنوز اطلاعیه ای در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد در نوبت بهمن منتشر نشده است.

3- فرآیند ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چگونه انجام می گیرد؟

این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می شود که مراحل آن به طور کامل در این مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره