خانه پذیرش بدون کنکور مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲
مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

مزایای تحصیل بدون کنکور در مقاطع دانشگاهی، باعث شده است تا بسیاری از افراد در جست و جوی دانشگاه های پذیرنده دانشجو از طریق سوابق تحصیلی باشند. دانشگاه های پیام نور از جمله مراکز آموزشی هستند که دارای واحدهای پر تعدادی در اقصی نقاط کشور می باشد به علاوه تنوع  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقاطع کاردانی و کارشناسی موجب محبوبیت بیش از پیش این مرکز آموزشی شده است.

 

هر ساله این دانشگاه ها در دو نوبت مهر و بهمن، اقدام به جذب تعداد زیادی از دانشجویان می نمایند و داوطلبان بسیاری بنا به دلایل گوناگون در بازه اولیه موفق به تکمیل فرآیند ثبت نام نمی شوند. این دسته از متقاضیان می توانند در صورت تمدید بازه نام نویسی توسط سازمان سنجش اقدامات لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را به انجام رسانند.

 

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 

(به محض شروع ثبت نام، لینک فعال می گردد.)

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

در مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز وجود دارد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

دانشگاه های پیام نور در هر سال، برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن پذیرش دانشجو دارند که تاریخ نام نویسی از طریق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به اطلاع علاقه مندان می رسد. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور طبق دوره های گذشته به شرح زیر می باشد و هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. جهت آگاهی از آخرین اخبار در این خصوص می توانید ما را در  کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره همراهی نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳
نیمسال تحصیلیزمان ثبت نام
نیمسال اول (مهرماه)نیمه دوم مرداد ماه 1403
نیمسال دوم (بهمن ماه)اواخر آذر ماه ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

معمولا علاوه بر زمان ثبت نامی اولیه، بازه زمانی کوتاه تری به عنوان تمدید مهلت نام نویسی در نظر گرفته می شود که اطلاع رسانی آن نیز از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. مطابق با اطلاعیه های منتشر شده، زمان ثبت نام اولیه و تمدید مهلت نام نویسی برای افرادی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند، به شرح جدول زیر است.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403
نیمسال تحصیلی تمدید مهلت ثبت نام
نیمسال اول (مهرماه)نامشخص
نیمسال دوم (بهمن ماه)نامشخص

لازم به ذکر است که به جز بازه زمانی یاد شده که به دنبال زمان ثبت نام اصلی تعیین شد، مهلت مجدد دیگری برای نام نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نظر گرفته نشده است.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، در هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن 1403 از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. به این ترتیب داوطلبان می بایست پس از مراجعه به نشانی sanjesh.org، مطابق با راهنمای تصویری درج شده، عملیات ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

توجه داشته باشید که مراحل نام نویسی نیمسال دوم تفاوتی با نیمسال اول ندارد و راهنمای زیر برای هر دو نیمسال صدق می کند، منتهی داوطلبان می بایست بر روی گزینه های مربوط به نیمسال ثبت نامی خود کلیک نمایند. (لینک های مربوط به ثبت نام مهر یا بهمن تنها در بازه زمانی مشخص شده خود فعال خواهند بود و خارج از تاریخ یاد شده، قابل استفاده نیستند.)

  • پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش، از منوی سمت راست، گزینه “سراسری” را برگزینید.

  • سپس مانند با تصویر زیر، لینک “سامانه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی” را بفشارید.

  • مجدد “سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1403 (مخصوص داوطلبانی که در آزمون ثبت نام ننموده اند.” را برگزینید.

  • در صفحه نمایان شده از قسمت پیوند های مورد نیاز، “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.

  • تیک گزینه “سریال ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی” را فعال نمایید و بر روی “تایید و ادامه” کلیک فرمایید.

  • در این صفحه اطلاعات مورد نیاز، اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه حود را وارد نموده و “تایید و ادامه” را بفشارید.

  • سپس شماره پیگیری پرداخت را در جایی ذخیره یا یادداشت نمایید و تیک گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را فعال بفرمایید. در نهایت جهت پرداخت هزینه سریال بدون کنکور، بر روی “ادامه روند پرداخت” کلیک نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

  •  با ورود به صفحه درگاه بانکی، مشخصات حساب بانکی خود را درج کرده و “پرداخت” را بفشارید.

  • مجدد به صفحه زیر مراجعه نمایید و گزینه “ثبت نام جدید” را انتخاب فرمایید.

  • در این قسمت سریال خریداری شده را وارد کرده و پس از فعالسازی تیک گزینه مربوطه، “تایید” را برگزینید.

پنجمین مرحله ثبت نام بدون ککور دانشگاه غیر انتفاعی

در نهایت وارد صفحه مربوط به انتخاب رشته خواهید شد که می بایست کد رشته های مد نظر خود را وارد نمایید. پس از اتمام فرآیند یک شماره پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 7 رقمی برای شما نمایش داده می شود. حتما کدهای یاد شده را یادداشت نمایید؛ زیرا جهت مشاهده نتایج به آن ها احتیاج پیدا خواهید کرد.

ویرایش اطلاعات در مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳

در بازه زمانی تمدید شده، علاوه بر امکان ثبت نام متقاضیانی که موفق به نام نویسی در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نشده اند، امکان ویرایش اطلاعات و کد رشته ها برای افرادی که پیش تر ثبت نام کرده اند نیز وجود دارد. به این منظور می توانید مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  1. ورود به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه “سراسری”
  2. فشردن گزینه “سامانه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی”
  3. انتخاب “ورود به سیستم”
  4. وارد نمودن اطلاعات لازم جهت ورود به حساب کاربری
  5. ویرایش اطلاعات یا کد رشته های مد نظر
  6. ثبت نهایی تغییرات اعمال شده

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

داوطلبان جهت بررسی نتیجه انتخاب رشته خود، می بایست پس از انتشار خبر توسط سازمان سنجش، به سایت sanjesh.org مراجعه نموده و بر روی گزینه مربوط به اعلام نتایج کلیک نمایند. سپس با وارد کردن شماره شناسنامه به همراه شماره پرونده یا شماره داوطلبی، قادر به مشاهده نتیجه نهایی خواهید بود. در صورت مشخص شدن زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور، اطلاعیه آن مطابق معمول از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. چنانچه می خواهید به محض انتشار نتایج از اخبار آن مطلع شوید، می توانید  کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره را دنبال فرمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ در چه تاریخی انجام می شود؟

هنوز زمان دقیق ثبت نام اعلام نشده است اما معمولا ثبت نام نیمسال مهر در نیمه دوم مرداد و نیمسال بهمن ماه در اواخر آذر ماه می باشد.

2- نام نویسی بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ از چه طریقی انجام می شود؟

داوطلبان هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن باید از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام به ثبت نام نمایند.

3- آیا امکان ویرایش کد رشته ها، در مهلت تمدید شده ثبت نام بدون کنکور پیام نور وجود دارد؟

بله، افرادی که در مهلت اولیه ثبت نام اقدام به نام نویسی نموده اند، در فرصت تمدید شده امکان ویرایش کد رشته های درج شده را خواهند داشت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره