خانه اخبار تحصیلی کنکور اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ در اواخر مرداد ماه

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ در اواخر مرداد ماه

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ در اواخر مرداد ماه

معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور طی مصاحبه ای ضمن اشاره به این که در کنکور سراسری سال جاری، تاثیر سوابق تحصیلی به صورت 50 درصد قطعی و با ضرایب تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در نتیجه نهایی آزمون محاسبه می‌شود، تاریخ نتایج کنکور را نیز اعلام نمود.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

مطابق با آخرین مصاحبه معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1403 که شامل کارنامه کنکور حاوی نمرات خام و نمره آزمون اختصاصی ( کنکور) شرکت کنندگان نوبت دوم این آزمون می گردد،  هفته آخر مرداد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سال گذشته شرکت کرده اند؛ نمره کل آزمون اختصاصی آنان معتبر بوده اما نمره کل سوابق تحصیلی با ضرایب جدید و اثر ۵۰ درصدی برای این گروه از داوطلبان لحاظ می گردد. همچنین افرادی که شرکت کننده هر دو نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و یا سال ۱۴۰۲ در گروه‌های آزمایشی مختلف بوده اند نیز می بایست گروه آزمایشی اصلی خود را بعد از انتشار نتایج اولیه نوبت دوم یعنی در اواخر مرداد ماه اعلام نمایند. توجه داشته باشید که در غیر این صورت، آخرین گروه آزمایشی اصلی که در در جلسه آن حاضر شده اند، به عنوان ملاک عمل ترقی خواهد شد.

همچنین قرار است نتایج نهایی کنکور در ۱۰ یا ۱۱ مهر ماه از طریق سایت اعلام نتایج کنکور اعلام شود و پذیرفته شدگان نیز فرآیند تحصیل خود را می توانند از نیمه مهر ماه آغاز نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور