خانه اخبار تحصیلی تیزهوشان کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ منتشر شد
کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر شد

 کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 – 1404 از تاریخ 26 خرداد ماه از طریق درگاه پنجره خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir قابل دریافت می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر شد

براساس اطلاعیه منتشر شده در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 – 1404 از 26 خرداد ماه از طریق سایت my.medu.ir قابل دریافت می باشد.

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برای ورود به پایه هفتم در روز پنج شنبه 31 خرداد ماه ساعت 10:30 و برای ورود به پایه دهم در روز جمعه 1 تیرماه  ساعت 8 صبح خواهد بود.

در صورتی که کارت ورود به جلسه دانش آموزان فاقد عکس باشد، لازم است داوطلبان با به همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام نماید و در صورتی که به هر علتی تا روز آزمون موفق به این کار نشدند، می بایست در روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت شوند.

لازم به ذکر است که در سال 1404 – 1403 آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری و در قالب یک آزمون برگزار می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد