خانه اخبار تحصیلی تیزهوشان شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ از 18 فروردین

شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ از 18 فروردین

شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ از 18 فروردین
شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ از 18 فروردین

طبق اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، ثبت نام آزمون تیزهوشان داوطلبان پایه هفتم و پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ الی 28  فروردین ۱۴۰۳ صورت می گیرد.

شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از 18 فروردین

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه تاریخ 18 فروردین 1403 تا روز سه شنبه 28 فروردین ۱۴۰۳از طریق سامانه به نشانی my.medu.ir انجام می شود و  دفترچه آزمون تیزهوشان نیز از طریق سایت مذکور منتشر می گردد.

  • ثبت نام به صورت الکترونیکی و توسط دانش آموزان انجام می شود و مدارس هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارند.
  • کارت ورود به جلسه آزمون، پنج روز قبل از برگزاری آزمون، از طریق سامانه به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و شرکت در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه، ممنوع می باشد.
  • آزمون ورودی پایه هفتم، ساعت 8 صبح روز پنج شنبه تاریخ 31 خرداد 1403 و آزمون پایه دهم، ساعت 8 صبح روز جمعه تاریخ 1 تیرماه 1403 برگزار می شود.
  • هزینه ثبت نام در آزمون، مبلغ 100 هزار تومان می باشد که صرفا از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام دریافت خواهد شد.
  • داوطلبان می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، شماره پیگیری را که به منزله ثبت نام قطعی است، دریافت نموده و آن را برای استفاده های بعدی نزد خود نگه داری کنند.

شرط معدل ثبت نام در آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی

  • برای پایه هفتم، کسب مقیاس «خیلی خوبـ» در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم الزامی است. (شرکت دانش آموزان با داشتن حداکثر یک مقیاس «خوب» در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پنجم و نوبت اول ششم، مجاز است).
  • دانش آموزان پایه نهم غیر مدارس سمپاد، برای شرکت در آزمون ورودی می بایست دارای حداقل معدل 19 برای خرداد ماه پایه هشتم یا نوبت اول پایه نهم باشند.
  • دانش آموزان پایه نهم مدارس سمپاد که معدل کل خرداد ماه پایه هشتم یا نوبت اول پایه نهم آنان حداقل 18 باشد، بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی پایه دهم، مجاز به ادامه تحصیل در دوره دوم مدارس سمپاد می باشند.( در صورت داشتن معدل کمتر از 18، برای ورود به دوره دوم مدارس سمپاد می بایست در آزمون ورودی شرکت نمایند.)

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد