خانه دکتری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97
در اوایل آذر ماه شاهد آغاز ثبت نام آزمون دکتری 97 بودیم که علاقمندان به شرکت در آزمون دکتری 97 در مدت زمان در نظر گرفته شده فرصت داشتند تا نسبت به انجام ثبت نام آزمون دکتری 97 اقدام کنند.در رابطه با زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری نیز لازم است بدانید که متقاضیان باید چند روز پیش از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 اقدام کنند.اما از موارد دیگری که داوطلبان خواهان آگاهی از آن هستند،زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97 می باشد که در این خصوص لازم است بدانید که ویرایش اطلاعات ثبت نام /ازمون دکتری سراسری 97 در دو نوبت امکان پذیر است که در این مقاله به طور کامل به بررسی زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97 پرداخته ایم تا با مطالعه این مطلب پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97

سازمان سنجش آموزش کشور طبق روال هر ساله و در مدت زمان مشخصی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری را به متقاضیان می دهد. اگر خواهان آگاهی از زمان ویرایش اطلاعات  ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97 هستید لازم است بدانید که ویرایش اطلاعات در دو نوبت امکان پذیر است.در نوبت اول ویرایش ، داوطلبان امکان ویرایش تمامی اطلاعاتشان را خواهند داشت اما در نوبت دوم فقط اجازه ویرایش معدل به داوطلبان داده خواهد شد. زمان ویرایش اطلاعات در نوبت اول ، همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری 97 می باشد.بنابراین داوطلبان می توانند همزمان با ثبت نام در صورتی که  متوجه اشتباه و یا مغایرت در اطلاعات خود و اطلاعات درج شده در پرینت ثبت نام شوند می توانند در همان بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.زمان ویرایش اطلاعات در نوبت دوم همزمان با زمان دریافتکارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 خواهد بود.اما همانطور که اشاره کردیم در نوبت دوم داوطلبان فقط امکان ویرایش معدل خود را خواهند داشت.با عضویت در کانال تلگرام دکتری می توانید از زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری سراسری 97 مطلع شوید.

 

زمان برگزاری و انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 97

همانطور که اشاره کردیم زمان ثبت نام آزمون دکتری 97 در آذرماه صورت گرفت.متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری 97 در 6 اسفند ماه 96 می باشد.در رابطه با زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سراسری 97 نیز لازم است به اطلاعتان برسانیم که در 28 فروردین 97 نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام خواهد شد.زمان انتخاب رشته دکتری سراسری 97 در اردیبهشت ماه و زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دکتری سراسری 97 در شهریور ماه 97  مشخص خواهد شد.بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ، داوطلبان می توانند در صورت مجاز شدن برای انتخاب رشته دکتری اقدام کنند.اما اکنون ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که چه کسانی می توانند در مرحله  انتخاب رشته دکتری سراسری 97 شرکت کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فقط داوطلبانی که در جلسه آزمون دکتری حضور داشته اند و برای آن ها کارنامه صادر شده باشد این امکان را خواهند داشت.همچنین متقاضیانی که در آزمون دکتری شرکت کرده باشند، امکان شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را خواهند داشت.

زمان اعلام نتایج نهایی و تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 97

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 97 در شهریور ماه اعلام خواهد شد که پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 97 متقاضیان به دو دسته تقسیم می شوند.دسته اول داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته دکتری سراسری 97 پذیرفته شده اند و دسته دوم داوطلبانی هستند که در این مرحله پذیرفته نشده اند که این گروه از داوطلبان این امکان را دارند تا در زمان مقرر در تکمیل ظرفیت دکتری سراسری شرکت کنند.لازم است بدانید که در صورتی که داوطلبان در آزمون دکتری سراسری 97 شرکت کرده باشند می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری  نیز شرکت کنند.در رابطه مصاحبه داوطلبان نیز توجه داشته باشید که با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان پذیرفته شده برای مصاحبه انتخاب می شوند و پس از انجام مصاحبه، نتایج مصاحبه  از طریق دانشگاه های سراسری به داوطلب اطلاع داده می شود.برای اطلاع از شرایط دکتری بدون آزمون ، شهریه دکتری سراسری و شهریه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵ نظر
  1. ذبیحی

    سلام من در زمان ثبت نام دکتری رشته امتحانی رو اشتباه زد م در زمان دریافت کارت جلسه امکان ویرایش رشته امتحانی است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، متاسفانه امکان ویرایش رشته امتحانی در ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ ممکن نیست . همچنین شما می توانید با مطالعه مشاوره انتخاب رشته دکتری اطلاعات تکمیلی را به دست آورید .

  2. علی زارعی

    با درود خدمت شما.
    بنده دیپلم حسابداری دارم،برای ادامه تحصیل قصد انتخاب رشته معماری رو دارم.
    ایا این امر ممکن می باشد|؟

  3. سادات

    با سلام ببخشید برای ویرایش اطلاعات کارت آزمون دکتری به کدام آدرس باید مراجعه کرد؟ من موفق نشدم آدرس ویرایش اطلاعات را در سایت سنجش پیدا کنم

  4. ناشناس

    با سلام
    چگونه به سازمان سنجش نامه دهم؟؟ لطفا جواب دهید

    • ایران مشاوره

      با سلام. شما باید در مرحله اول ایمیل داشته باشید و اقدامات بعدی رو از طریق سایت سنجش انجام بدید و حتما عضو سایت بشید.موفق باشید.

  5. الهه خوشبخت

    باسلام. در ثبت نام کارت ورود به جلسه دکتری، مقطع کارشناسی تبریز بوده ام و مقطع ارشد در لرستان بوده ام. ولی اشتباها هر دو مقطع در تبریز ثبت شده. ممنون میشم جهت اصلاح این مورد راهنمایی کنید. با سپاس فراوان.
    طریقه ارسال نامه چخ روالی دارد و چگونه است؟

  6. مریم

    سلام.من سهمیه امو اشتباه زدن.باید برم سازمان سنجش؟؟پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کجاست؟

    • ایران مشاوره

      سلام. برای ویرایش اطلاعات و رفع نقص کارت باید حضوری به یه سری مراکز که در هر استان متفاوت هستش برید و اقدام کنید برای رفع نقص کارتتون.

  7. سارا

    سلام.ببخشید میخواستم بدونم میتونم مرکز ازمون را که اصفهان زدم به بندرعباس تغییر بدم؟جای ویرایش داره یا نه

    • ایران مشاوره

      سلام. معمولا در زمان ویرایش میتونید اطلاعاتتون رو تغییر بدید، محل آزمون رو هم اگر سایت اجازه بده میتونید و در غیر این صورت می تونید به سنجش نامه بزنید.

  8. بهار

    با سلام.
    من تاریخ تولد و نشانی رو برا آزمون دکتری اشتباه زدم. الان باید چکار کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام. در زمان ویرایش میتونید یک سری اطلاعات رو ویرایش کنید. موفق باشید.

  9. مهدی

    سلام
    من به دلیل مشکلاتی نتونستم تو آزمون دکترا ثبت نام کنم، آیا موقع ویرایش اطلاعات در نوبت دوم امکان ثبت نام است؟

    خوتهشا جواب بدید

  10. جواد

    سلام و عرض ادب
    ببخشین یک سوال از خدمتتون داشتم.
    بنده در مهلت تعیین شده برای آزمون دکترا ثبت نام نکردم. آیا الان امکانش هست که این کار را انجام دهم. دوستانم می گویند اگر برم وزارت علوم ممکن است موفق به ثبت نام شوم.
    لطفا راهنماییم کنید.

    خیلی ممنون

مشاوره دکتری پیج دکتری