خانه کنکور اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر 1402
اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر 1403

برخی از رشته های گروه آزمایشی هنر دارای آزمون عملی می باشند که متقاضیان می توانند در زمان برگزاری آزمون عملی هنر در این آزمون شرکت نمایند. معمولا چند روز پس از برگزاری آزمون عملی مورد نظر، نتایج آزمون علمی کنکور سراسری هنر به طور هم زمان با اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳ و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود.

بنابراین آن دسته از متقاضیان که علاقمند به تحصیل در رشته های دارای آزمون عملی گروه آزمایشی هنر هستند، لازم است تا علاوه بر کسب رتبه مناسب در آزمون کتبی، امتیاز خوبی نیز در آزمون علمی کسب کنند، تا بتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود قبول شوند. در ادامه این مقاله به زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون عملی کنکور هنر می پردازیم.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج آزمون عملی کنکور هنر 1403

( در صورت انتشار نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

نتایج آزمون عملی کنکور هنر، معمولا در اواخر شهریورماه و هم زمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

علاقه مندان به تحصیل در رشته های نیمه متمرکز گروه آزمایشی هنر لازم است علاوه بر شرکت در جلسه کنکور، در آزمون عملی رشته مورد نظر خود نیز شرکت کرده و رتبه قابل قبولی کسب کنند. بعد از ثبت نام در آزمون عملی کنکور هنر و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر داوطلبان می توانند در زمان مقرر در آزمون شرکت نمایند. متقاضیان پس از گذراندن مرحله آزمون عملی، می توانند نتایج نهایی آزمون خود را هم زمان با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1403 مشاهده کنند که در صورت مجاز شدن، امکان آغاز فرآیند انتخاب رشته هنر، برای آن ها فراهم می گردد.

هنوز تاریخ دقیقی از زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور برای سال 1403 در دسترس نمی باشد اما پیش بینی می شود در نیمه دوم شهریور ماه، نتایج بر روی سایت قرار گیرد. توجه کنید که به محض اعلام تاریخ دقیق آن، این مقاله بروزرسانی خواهد شد، همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره از آخرین اخبار و اطلاعیه ها پیرامون کنکور هنر، مطلع شوید.

لازم به ذکر است که عدم حضور داوطلب در مراحل بعد از آزمون سراسری (آزمون عملی، مصاحبه یا آزمون علمی) به منزله انصراف فرد از ادامه فرآیند پذیرش در این رشته ها تلقی می شود. همچنین در پذیرش داوطلبان این دسته از رشته ها علاوه بر اهمیت نتیجه مرحله آزمون عملی در قبولی افراد، می توان گفت که نمره آزمون سراسری نیز از تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی برخوردار است.

نحوه مشاهده نتایج آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

همان طور که گفته شد، علاقه مندان به تحصیل در رشته های گروه آزمایشی هنر می بایست تمامی مراحل لازم، از ثبت نام در کنکور هنر 1403 گرفته تا اعلام نتایج نهایی برای رشته های متمرکز و نیز اعلام نتایج آزمون عملی برای رشته های نیمه متمرکز، را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org پیگیری کنند.

نحوه اعلام نتایج به این صورت است که پس از صدور اطلاعیه ای توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مبنی بر اعلام نتایج کنکور سراسری، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت مذکور و با طی مراحل زیر نتایج آزمون خود را مشاهده کنند. لازم به ذکر است طی کردن این مراحل برای شرکت کنندگان دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه به صورت یکسان می باشد.

  •  به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و  گزینه ” سراسری “ را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری

  • بر روی لینک “نتایج نهایی آزمون سراسری 1403” کلیک نمایید.

مرحله دوم مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری

  • سپس با انتخاب “اعلام نتایج آزمون سراسری” وارد صفحه جدیدی خواهید شد. در این صفحه دو روش برای اعلام نتایج آزمون وجود دارد :
  1. در روش اول با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، قادر به مشاهده نتایج خواهید بود.
  2. در روش دوم نیز با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه، می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.

مرحله سوم مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری

نحوه بازیابی رمز عبور و یا شماره پرونده ازمو عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون عملی کنکور هنر که رمز عبور و یا شماره پرونده خود را فراموش کرده اند، می توانند جهت بازیابی آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و طبق مراحل زیر عمل نمایند.

  1. ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org 
  2. بر روی “ورود به سیستم پاسخ گویی” کلیک کنید.
  3. در خواست خود را با عنوان “فراموشی شماره پرونده و یا شماره داوطلبی” ارسال نمایید.

متقاضیانی که پس از مطالعه شرایط ثبت نام آزمون عملی هنر 1403 در رشته های دارای آزمون عملی کنکور سراسری هنر شرکت کرده اند، می توانند نتایج آزمون عملی کنکور هنر که در سایت سازمان سنجش کشور اعلام می شود، مشاهده نمایند. اگر متقاضیان نمره قابل قبولی را در آزمون کسب نمایند، مجاز به انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳ می شوند و می توانند بعد از بررسی دفترچه انتخاب رشته هنر، نسبت به گزینش کد رشته های محل مورد نظر اقدام نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در هر یک از موارد بالا، می توانید بر روی لینک آن کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳، چه تاریخی اعلام می شود؟

در حال حاضر تاریخ دقیقی از زمان اعلام نتایج این آزمون برای سال ۱۴۰۳ در دسترس نمی باشد اما به احتمال زیاد در نیمه دوم شهریور ماه نتایج اعلام خواهند شد.

2- نتایج آزمون عملی هنر را چگونه می توان مشاهده نمود؟

این نتایج بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد که طبق مراحل ذکر شده در این مقاله می توانید نتایج را مشاهده نمایید.

3- عدم حضور در آزمون عملی هنر ۱۴۰۳ به منزله چیست؟

عدم حضور داوطلب در مراحل بعد از آزمون سراسری (آزمون عملی، مصاحبه یا آزمون علمی) به منزله انصراف فرد از ادامه فرآیند پذیرش در این رشته ها تلقی می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۹ نظر
  1. زهرا شکاری

    سلام اگر نتایج کنکور عملی نیمه دوم شهریور اعلام میگردد پس چگونه بدونه رتبه آن می توان هفته آینده انتخاب رشته نمود؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام، پس از انتخاب رشته تاثیر خود را در نتیجه ی نهایی اعمال خواهد نمود.

  2. فاطمه

    سلام من در انتخاب رشتم اشتباهی پیش اومده و توی یه دانشگاه غیر انتفاعی قبول شدم راهی هست که بتونم اون انتخاب رشته رو خط بزنم و دانشگاهای هنر رو برم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر امکان ویرایش و تغییر اولویت وجود ندارد.

  3. امیرحسین

    سلام،
    من توی آزمون عملی کنکور ثبت نام نکردم،کارت ورود به جلسه هم ندارم، آیا راهی هست که آزمون عملی بدم .رشته ام تجربی بوده
    خواهش می کنم کمکم کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام، در صورتی که در آزمون عملی کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر ثبت نام نکرده اید، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش، ارسال درخواست انجام دهید.

  4. نسترن

    نمره ازمون کتبی هنر کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، نتایج اولیه آزمون در دهه دوم مرداد ماه منتشر خواهد شد.

  5. سید

    نمره کنکور عملی از چند است ینی الان ک برای من زده ۱۰ این خوبه یا بد؟

مشاوره کنکور پیج کنکور