خانه مدارس بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 – 1401

بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 – 1401

بارم امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 - 1401
بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 – 1401

بارم بندی امتحانات پایانی پایه های مختلف متوسطه هر ساله پیش از برگزاری امتحانات از طریق سایت aee.medu.ir منتشر می شود که دانش آموزان می توانند با مطالعه محتویات آن، برنامه های خود را برای ایام امتحانات تنظیم کنند تا بدین ترتیب بتوانند مباحث درسی خود را ارزش گذاری کرده و دروس مربوطه را بر اساس اهمیت آن ها مطالعه نمایند. چنین روشی به خصوص در شرایطی که دانش آموز زمان کافی برای درس خواندن ندارد، در اولویت بندی مباحث بر اساس میزان بارم و اهمیت آن ها در امتحانات پایانی به او کمک می کند.

بر اساس آخرین بارم بندی اعلام شده برای درس ریاضی و آمار 3 رشته انسانی، مواد امتحانی و بارم بندی این درس در کلیه مناطق  به یک صورت می باشد.

بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 – 1401

آگاهی از نحوه بارم بندی امتحانات خرداد دوازدهم انسانی 1400 – 1401 به خصوص درس مهم ریاضی و آمار، به معلمان این مقطع تحصیلی کمک می کند تا بتوانند تدریس خود را با تاکید بر بخش های مهم کتاب درسی و مباحثی که بارم بیشتری در امتحانات دارند، تنظیم نمایند. درس ریاضی و آمار 3 یکی از مهم ترین دروس پایه دوازدهم انسانی می باشد که امتحانات نوبت اول، دوم و شهریور آن به صورت نهایی برگزار می شود. در ادامه جدول بارم بندی امتحان نهایی این درس را قرار داده ایم.

بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 – 1401

فصلنوبت اولنوبت دومشهریور و دی
115 نمره5 نمره8 نمره
2 (تا صفحه 60)5 نمره2 نمره5/5 نمره
2 (صفحه 60 به بعد) –3/5 نمره
39/5 نمره6/5 نمره
مجموع20 نمره20 نمره20 نمره

 

نکات مهم

1- کیفیت تنظیم و مدیریت برنامه ریزی درسی هر دانش آموز، تعیین کننده میزان آمادگی و توانایی او جهت موفقیت و کسب نتیجه مطلوب در امتحانات پایانی می باشد. دانش آموزان می توانند با تطبیق برنامه امتحانات نهایی خرداد و نحوه بارم بندی مباحث دروس مختلف، در کنار اطلاع از حذفیات امتحان نهایی پایه دوازدهم انسانی 1400 – 1401، زمان و توجه خود را بر روی مباحث مهم هر درس متمرکز نمایند.

2-  بر اساس آخرین ارزشیابی اعلام شده برای درس ریاضی و آمار 3 رشته علوم انسانی، زمان تدریس این کتاب 2 ساعت در هفته می باشد و سوالات آزمون کتبی نوبت دوم و شهریور ماه آن نیز از کل مباحث اعلام شده کتاب درسی مطرح می گردد.

 

سوالات متداول

1- آگاهی از بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی 1400 - ۱۴۰۱ چه کمکی به دانش آموزان می کند؟

آگاهی از این بارم بندی به دانش آموزان کمک می کند تا برنامه ریزی های درسی خود را بر اساس ارزش گذاری و اولویت بندی مباحث هر درس تنظیم کنند.

2- با توجه به وضعیت کرونا در کشور، بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار پایه دوازدهم انسانی 1400 - ۱۴۰۱ به چه صورت می باشد؟

بر اساس آخرین اعلام وزارت آموزش و پرورش، مواد امتحانی و بارم بندی این درس در کلیه مناطق یکسان می باشد.

3- چطور می توان به بارم بندی امتحانات نهایی پایه دوازدهم انسانی 1400 - ۱۴۰۱ دسترسی پیدا کرد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت aee.medu.ir و همچنین جدول موجود در این مقاله، به بارم بندی این درس دست پیدا کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. ایران مشاوره

    با سلام و درود، بله اگر حد نصاب نمراتتان به معیار برسد می توانید از تک ماده استفاده کنید.

  2. امیر حسین سعادت

    سلام و ادب اقا من یکی از تک ماده هام رو خرداد استفاده کردم و برای تک ماده دوم نمره سالم نرسید الان اگر در شهریور ماه نمره سالم برای تک ماده برسد میتوانم از تک ماده بعدی استفاده کنم در شهریور .

مشاوره مدارس پیج مدارس