خانه مدارس تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در رباط کریم

تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در رباط کریم

تدریس خصوصی در رباط کریم
تدریس خصوصی در رباط کریم

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی رباط کریم با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

کسب علم و دانش یکی از اصلی ترین مسیرهای رسیدن به موفقیت است. امروزه به دلیل پیشرفت جوامع ، کسب موفقیت تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از دغدغه های همیشگی والدین ، پیشرفت تحصیلی فرزندانشان است. در بیشتر مواقع والدین هزینه و وقت زیادی را برای ارتقاء و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان صرف می کنند اما معمولا به دلیل این که مسیر درستی را برای این کار انتخاب نمی کنند به نتیجه مطلوب و دلخواه دست نمی یابند.

ساعت آموزشی کم برای برخی از دروس ، عدم رضایت دانش آموز از روش تدریس معلم در یک درس خاص و … از عواملی هستند که موجبات ضعف و افت تحصیلی را در دانش آموز فراهم می کنند و باعث دلزدگی وی از درس و مدرسه می شوند. برای پیشگیری از این کار ، والدین می توانند با شناسایی یک مرکز تدریس خصوصی معتبر ، که به برگزاری کلاس های آموزشی با روش های نوین تدریس می پردازد ، به تقویت دروس پایه و اختصاصی فرزند خود بپردازند.

کلاس های تدریس خصوصی جهت یادگیری بهتر دروس ، آموزش عمقی و مفهومی ، آموزش در کمترین زمان ، رفع اشکال ، یادگیری نرم افزارها و دروس خاص ، ایجاد امیدواری در محصلان برای بازگشت آن ها به درس و تحصیل و … لازم و ضروری است.

آیا تدریس خصوصی مختص دانش آموزان ضعیف است؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که کلاس های تدریس خصوصی ، تنها برای دانش آموزانی که دارای افت تحصیلی هستند مناسب هستند تا بتوانند با بهره مندی از این کلاس ها ، نمرات و سطح علمی خود را به حد قابل قبولی برسانند. اما باید بگوییم که این طور نیست! چرا که تدریس خصوصی می تواند علاوه بر پیشرفت دانش آموزان ضعیف ، برای دانش آموزان قوی هم موثر واقع شود و آن ها را با روش های نوین آموزش و یادگیری آشنا نماید.

البته توجه به این نکته ضروری است که نحوه استفاده از کلاس های خصوصی و انتخاب معلم خصوصی برای این دو گروه از دانش آموزان ،  کاملا متفاوت است. بسیاری از والدین بدون در نظر گرفتن این موضوع ، اقدام به انتخاب معلم خصوصی برای فرزند خود می کنند همین امر باعث می شود که نه تنها دریافت کلاس خصوصی اثر مثبت بر وضعیت تحصیلی دانش آموز نگذارد ، بلکه باعث افت تحصیلی دانش آموز نیز شود.

امروزه افراد تحصیل کرده زیادی در زمینه ی رشته تحصیلی خود و با هزینه های متفاوت اقدام به تدریس خصوصی می کنند اما تنها دانش و اطلاعات در یک زمینه خاص برای آموزش به دانش آموزانی که خواستار ارتقاء تحصیلی هستند کافی نیست. دبیرانی که به تدریس خصوصی می پردازند علاوه بر تسلط در درس مربوطه می بایست با روش ها و فنون تدریس ، مهارت های آموزش  و … نیز آشنا باشند.

یک مجموعه معتبر پیش از پیشنهاد یک دبیر خصوصی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دبستان (مقاطع ابتدایی) ، دوره اول دبیرستان (مقطع راهنمایی) و دوره دوم دبیرستان و پیش دانشگاهی ، ابتدا وضعیت تحصیلی دانش آموز را با روش های آموزشی پیشرفته ارزیابی می کند سپس با توجه به سطح علمی او ، با ارائه یک دبیر خبره و برگزاری کلاس های خصوصی ، موجبات پیشرفت او را فراهم می آورد.

تاثیر کلاس های خصوصی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

در حال حاضر در کشور ما تنها راه ورود به دانشگاه های سطح یک در رشته های تاپ ، شرکت در کنکور می باشد. تقریبا تمامی دانش آموزان از همان دوران ابتدایی با هدف و انگیزه پا به عرصه علم و دانش می گذارند و هریک آرزوی رسیدن به شغل خاصی را در سر می پرورانند اما با قدم گذاشتن به مقاطع تحصیلی بالاتر و سخت تر شدن دروس ، برخی از آن ها فکر می کنند که آرزوهایشان تبدیل به رویا شده و حتی رسیدن به آن ها ، با توجه به سطح علمیشان محال خواهد بود.

اما باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است. شما در هر مقطعی که باشید امکان پیشرفت تحصیلی و بازگشت به مسیر موفقیت برایتان فراهم است. البته طبیعی است که اکتفا نمودن به کلاس های درس مدرسه به تنهایی در موفقیت شما موثر نخواهد بود. یک معلم هر چقدر هم که باسواد و خبره باشد نخواهد توانست تمامی دانش آموزان یک کلاس را آن هم در ساعت آموزشی محدود ، به درجه بالای علمی در یک مقطع برساند. به همین دلیل که شرکت در کلاس های درس خصوصی تمامی شکاف های آموزشی را برای شما پر می کند.

یکی از بزرگترین مزیت های تدریس خصوصی این است که به راحتی می توان دروس را متناسب با هر دانش آموز تنظیم کرد. تمرکز استاد بر دانش آموز ، امکان پرسش و پاسخ ، حل تمرین ، معرفی کتاب های کمک آموزشی ، آشنایی با نحوه صحیح تست زنی در کنکور ، آشنایی با نحوه صحیح مطالعه و … از دیگر مزایای شرکت در کلاس های خصوصی می باشند.

تدریس خصوصی در رباط کریم

در سال های گذشته دانش آموزان دلیل عدم موفقیت و شکست تحصیلی خود را نبود امکانات تحصیلی و آموزشی در منطقه و محل زندگی خود قلمداد می کردند و عقیده داشتند به دلیل دوری مسافت محل زندگیشان به مناطق بالای شهر و مراکز تدریس خصوصی آن جا و نبود بهترین معلمان خصوصی در شهرشان ، امکان پیشرفت تحصیلی برای آن ها وجود ندارد.

اما هم اکنون این امکان فراهم شده است تا دانش آموزان ساکن حومه تهران از کلاس های تدریس خصوصی فوق پیشرفته بهره مند شوند. اساتید و مدرسان با تحصیلات عالی و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور آماده خدمت رسانی به کلیه داوطلبان ساکن حومه تهران بالاخص شهرستان رباط کریم می باشند.

 از این پس دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف که ساکن شهرستان رباط کریم اعم از رباط کریم ، نصیرشهر ، پرند ، آلارد ، پرندک ، منجیل آباد ، امامزاده ابو طالب ، وهن آباد ، انجم آباد ، شهر آباد و …می توانند از مزایای کلاس های تدریس خصوصی بهره مند شوند.

تدریس خصوصی در شهر رباط کریم برای چه مقاطعی ارائه می شود؟

تدریس خصوصی در شهرستان رباط کریم
تدریس خصوصی در شهرستان رباط کریم

شهروندان شهرستان رباط کریم در مقاطع زیر می توانند از معلم خصوصی در پیشرفت دروس خود کمک بگیرند:

  • دبستان (پایه اول تا ششم ابتدایی)
  • دوره متوسطه اول (مقطع راهنمایی)
  • دوره متوسطه دوم ( مقطع دبیرستان + پیش دانشگاهی)

دانش آموزان مقاطع تحصیلی نام برده شده برای ارتقاء دانش تحصیلی خود می توانند در هر درسی که نیاز به تدریس دارند ، تقاضای برگزاری کلاس های خصوصی نمایند و به رفع مشکلات درسی خود بپردازند.

تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی

استفاده از کلاس و معلم خصوصی در ایام امتحانات به منظور رفع اشکال ، جمع بندی و حل نمونه سوالات امتحانی می تواند خیلی موثر واقع شود. اگر چه کلاس های تدریس خصوصی صرفا مخصوص زمان امتحان نیست و حتی بهتر است این کلاس ها در طول ترم برگزار شوند چون که برگزاری کلاس های خصوصی در طول ترم باعث می شود دانش آموزان دروس را به صورت مفهومی تر و عمیق تر آموزش ببینند که در این حالت احتمال نتیجه گرفتن و موفقیت در امتحانات افزایش خواهد یافت.

تدریس خصوصی ویژه کنکور سراسری

اکثر دانش آموزان در تمامی رشته های تحصیلی علاقه دارند تا در بهترین رشته و دانشگاه تحصیلات آکادمیک خود را ادامه دهند. رقابت در این آزمون جامع به قدری جدی و رقابتی شده است که دانش آموزان حتی از مقاطع تحصیلی پایین تر نگران قبولی و پذیرش خود در این آزمون هستند.

اگر از پذیرفته شدگان در رشته و دانشگاه های تاپ درباره ی نحوه درس خواندنشان بپرسید خواهند گفت که آن ها علاوه بر پشتکار و تلاش ، از بهترین روش ها برای مطالعه دروس استفاده کرده اند. اگر برای موفقیت در این راه از بهترین معلمان خصوصی کمک بگیرید قطعا با فراگیری روش های نوین ، کوتاه و کاربردی گام های موثری را برای موفقیت در این مسیر برداشته اید.

البته به خاطر داشته باشید “بهترین معلمان خصوصی” به این معنی نیست که شما برای موفقیت در یک آزمون ، مبلغ بسیار هنگفتی را پرداخت کنید یا برای بهره مندی از این معلمان و استادان مدام در مسیر رفت و برگشت به مرکز و مناطق بالای شهر باشید. شما می توانید کلاس خصوصی خود را در شهر و محله زندگی خود برگزار کنید و نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

تدریس خصوصی دروس مهم و پایه ای در شهرستان رباط کریم

تدریس خصوصی دروس ریاضیات

درس ریاضی یکی از مهم ترین و حساس ترین دروس در دوران 12 ساله تحصیل هر دانش آموز می باشد. دانش آموزان از سال اول دبستان تا سال دوازدهم دبیرستان ملزم به گذراندن این درس هستند. بعد از اتمام دوره ابتدایی و ورود به مقطع دبیرستان (دوره اول و دوم) ، به دلیل پیچده تر شدن فرمول ها و مباحث این درس و نحوه تدریس برخی از دبیران ، کم کم ریاضی طرفدارن خود را از دست می دهد و به یکی از وحشتناک ترین دروس برای برخی از دانش آموزان تبدیل می شود.

درس ریاضی از جمله دروسی است که می بایست از پایه تقویت شود تا در مقاطع بالا برای دانش آموز قابل درک شود. به دلیل محدودیت زمانی برای برگزاری کلاس های آموزشی در مدرسه ، معلمان قادر به مرور و بررسی نکات پایه ای برای این درس نیستند و هم چنین به دلیل حجم زیاد کتاب درسی ، آن ها ناچارند که از روز اول به تدریس مباحث جدید بپردازند. به این ترتیب دانش آموزی که هنوز مباحث گذشته ریاضی را به خوبی فرا نگرفته ، مباحث جدید نیز به آن ها افزوده خواهد شد که همین موضوع باعث ضعف شدید وی در درس ریاضی می شود.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی صرفا برای درسی ریاضی به خصوص در پایه های دبیرستان لازم و ضروری است. حتی دانش آموزانی که در سطح متوسط یا قوی قرار دارند می توانند با شرکت در این کلاس ها ، با روش ها و نکات تست زنی برای شرکت در انواع آزمون های ارتقاء تحصیلی مانند آزمون تیزهوشان ، نمونه دولتی ، المپیاد ، کنکور سراسری و … آمادگی لازم را کسب نمایند.

دانش آموزان شهرستان رباط کریم نیز می توانند بهترین معلمان خصوصی را دروس و مقاطع زیر دریافت نمایند:

  • ریاضی پایه اول تا ششم ابتدایی
  • ریاضی و آمار 1 ، 2 و 3 برای پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی
  • ریاضی 1 ، 2 و 3 و آمار برای رشته تجربی
  • ریاضی 1 ، هندسه 1 و 2 ، حسابان 1 و 2 ، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته برای سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک

تدریس خصوصی دروس فیزیک

درس فیزیک یک درس مشترک بین رشته های تجربی و ریاضی فیزیک است. درسی که به دلیل ترکیب مباحث حفظی و حل کردنی ، بسیاری از داوطلبان را سردرگم کرده است. درس فیزیک به دلیل فرمول های متعددی که دارد آن را به یک درس پیچیده و سخت برای بسیاری از دانش آموزان تبدیل کرده است. درصورتی که اگر این درس با یک روش تدریس اصولی ارائه شود مسائل و فرمول های آن ها به سادگی آب خوردن خواهند بود!

تدریس خصوصی هندسه

دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک برای تفهیم بهتر درس هندسه می توانند در کلاس های درس خصوصی شرکت کنند و مسائل و اشکال هندسی را با روش های نوین آموزش ببینند.

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته 

مفاهیم و فرمول های درس ریاضیات گسسته که برای برخی از دانش آموزان رشته ریاضی سخت و دشوار به نظر می رسد ، به کمک تدریس های هوشمندانه بهترین معلمان خصوصی به راحتی قابل فهم خواهند شد.

 تدریس خصوصی زیست شناسی

یکی از مهم ترین دروس رشته علوم تجربی درس زیست شناسی می باشد. اگر چه دانش آموزان قبل از انتخاب رشته تحصیلی خود در مدرسه درس زیست شناسی را به صورت کلی مطالعه نموده اند ، اما با ورود به رشته تجربی به صورت تخصصی و مفهومی تر به مباحث این درس خواهند پرداخت.

معمولا دانش آموزانی که رشته تجربی را انتخاب می کنند علاقه مندند که در یکی از رشته های پزشکی یا پیراپزشکی در دانشگاه تحصیل کنند پس برای رسیدن به این هدف باید در درس زیست شناسی بسیار قوی باشند. به دلیل حجم گسترده درس زیست شناسی امکان حل تست های مختلف و مفهومی در کلاس درس به هیچ وجه وجود ندارد به همین دلیل وجود یک معلم خصوصی مسلط به مباحث درسی و سوالات کنکور تاثیر به سزایی در موفقیت دانش آموزان رشته تجربی خواهد داشت.

تدریس خصوصی آمار و احتمالات

یکی از کاربردی ترین دروس دوره دبیرستان درس آمار و احتمالات می باشد. اگر دانش آموزان مفاهیم این درس را به درستی آموزش ببینند به سادگی می توانند از پس امتحانات و کنکور این درس برآیند. کلاس های تدریس خصوصی درس آمار و احتمالات با هدف ساده سازی مفاهیم ، کمک شایانی به دانش آموزان در پیشرفت این درس خواهد کرد.

تدریس خصوصی شیمی

مباحث دروس شیمی دهم در پایه های یازدهم و دوازدهم نیز ادامه پیدا می کنند ، یادگیری اصولی این درس در پایه دهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از جمله نکات برای موفقیت در درس شیمی ، داشتن پایه قوی در این درس می باشد. بهترین معلم برای تدریس خصوصی فردی است که علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی معتبر ، دوره های روش تدریس را نیز گذرانده باشد. در صورتی که به دنبال یک معلم ایده آل برای این درس هستید ، سراغ آن را از مراکز معتبر و با سابقه آموزشی بگیرید.

تدریس خصوصی دین و زندگی

درس دینی یکی از دروس عمومی دوره دبیرستان می باشد که به دلیل اهمیت آن یکی از مواد امتحانی در کنکور سراسری نیز محسوب می شود. داوطلبان معمولا در درک عمیق مفهوم آیات این درس به مشکل برمی خورند که معلمان خصوصی با روش های شگفت انگیز درک و حفظ آیات ، به داوطلب کمک می کنند تا درصد فوق العاده ای را در کنکور سراسری کسب کنند.

تدریس خصوصی عربی

درس عربی از جمله دروس دشوار برای بسیاری از دانش آموزان به شمار می آید. به دلیل بی رغبتی بسیاری از دانش آموزان در مطالعه این درس ، دانش آموزانی که مفاهیم و قواعد عربی را به درستی بیاموزند خواهند توانست درصد بالایی از این درس را در کنکور سراسری کسب نمایند که لازم به ذکر است که درصد بالای درس عربی تاثیر آشکاری بر رتبه داوطلبان خواهد گذاشت.

معلمان خصوصی درس عربی به دلیل تسلط بر مفاهیم درسی و روش ها و فنون تدریس ، قادرند تا با روش های نوین ، درس عربی را به یکی از شیرین ترین دروس دوره تحصیل تبدیل نمایند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی + تقویت مهارت Speaking (مکالمه)

زبان انگلیسی یکی از مهم ترین مهارت ها در دنیای امروز شناخته می شود و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. اما متاسفانه در نظام آموزشی ما به این درس بسیار کم پرداخته می شود به طوری که یک فرد فقط با تکیه بر آموزش های مدرسه نمی تواند چهار مهارت اصلی خواندن Reading، نوشتن Writing، شنیدن Listening و صحبت کردن Speaking را به طور کامل آموزش ببیند.

به همین دلیل حضور یک معلم خصوصی زبان انگلیسی کمک شایانی به تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی در دانش آموزان خواهد کرد. البته آموزش و فراگیری زبان انگلیسی مختص دانش آموزان نیست ، تمامی افراد در هر سنی ، امکان فراگیری زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی دارند.

تدریس خصوصی تاریخ

درس تاریخ یکی از دروس تخصصی دانش آموزان رشته انسانی به شمار می آید. دانش آموزان رشته انسانی درس تاریخ را با عناوین تاریخ 1 (ایران و جهان باستان) ، تاریخ 2 (از بعثت پیامبر اسلام تا صفویه) و تاریخ 3 (ایران و جهان معاصر) در طی دوران متوسطه دوم خود فرا می گیرند.

به دلیل اهمیت درس تاریخ ، معمولا این درس دارای حجم زیادی از مطالب می باشد که این امر داوطلبان را با مشکل مواجه می کند. کلاس های خصوصی درس تاریخ ضمن ارائه روش های جدید ، یادگیری این درس را بسیار ساده و شیرین می نماید.

تدریس خصوصی فلسفه و منطق

دانش آموزان رشته انسانی در پایه دهم درس منطق و در پایه های یازدهم و دوازدهم درس فلسفه را آموزش می بینند. شرکت در کلاس های درس خصوصی تاثیر بسیار آشکاری را بر سطح پیشرفت دانش آموزان رشته انسانی خواهد گذاشت.

تدریس خصوصی روانشناسی

درس روانشناسی که در پایه یازدهم رشته انسانی ارائه می شود بسیاری از دانش آموزان را مجذوب خود می نماید و از همان سال تعداد کثیری از دانش آموزان رشته انسانی تصمیم می گیرند تا در آینده روانشناس شوند. استفاده از معلم خصوصی می تواند داوطلبان را برای رسیدن به هدفشان یاری نماید.

تدریس خصوصی جغرافیا

درس جغرافیا علاوه بر این که یکی از دروس تخصصی رشته علوم انسانی می باشد در سایر گروه های آزمایشی نیز ارائه می شود. کلاس های تدریس خصوصی درس جغرافیا با متدهای آموزش هوشمند ، فراگیری این درس را برای دانش آموزان آسان می نماید.

تدریس خصوصی جامعه شناسی 

درس جامعه شناسی در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی ارائه می شود و از دروسی است که حضور یک معلم خصوصی برای پیشرفت در این درس بسیار توصیه می شود.

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی رباط کریم با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس