خانه مدارس ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 1400 – 1401

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 1400 – 1401

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 1400 – 1401
به دلیل بالا بودن سطح کیفیت آموزش در دبیرستان غیردولتی انرژی اتمی و همچنین برخورداری از امکانات بالای آموزشی ، این مدرسه جزو بهترین مدارس ایران قرار گرفته است. به دلیل غیر دولتی بودن مدارس انرژی اتمی ، دانش آموزان موظف به پرداخت شهریه می باشند. با توجه به این که تعداد متقاضیان علاقمند به تحصیل در این مدرسه بسیار زیاد می باشد ، مسئولین برای جذب دانش آموزان دوم متوسطه اقدام به برگزاری آزمون می کنند. داوطلبان می توانند برای شرکت در ثبت نام آزمون مقطع دوم متوسطه در موعد مقرر اطلاعات خود را از طریق سایت aehighschool.com به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نخواهید داشت. دبیرستان انرژی اتمی برای پذیرش دانش آموزان در  پایه های دهم و یازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی و در پایه دوازدهم در رشته ریاضی فیزیک آزمون ورودی برگزار می کند.

دوره دوم متوسطه مدارس انرژی اتمی (دخترانه) در سال 98 افتتاح خواهد شد

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه

فرآیند پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوم متوسطه از 12 بهمن ماه 97 آغاز و تا اردیبهشت ماه 98 نیز ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که ثبت نام مقطع دوم متوسطه این دبیرستان فقط از سایت aehighschool.com انجام خواهد شد ، لذا متقاضیان می توانند در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. داوطلبان پس از طی کردن فرآیند پیش ثبت نام ، باید نام کاربری و کد گذر واژه خود را دریافت نمایند تا در مراجعه های بعدی به حساب کاربری خود جهت ارائه مدارک ثبت نام از آن ها استفاده کنند ، همچنین باید بگوییم که هزینه ثبت نام دانش آموزان 30 هزار تومان می باشد.

مراحل ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

  • قبل از شروع پروسه ثبت نام لازم است اطلاعیه منتشر شده در سایت رسمی دبیرستان انرژی اتمی ، مبنی بر شرایط و قوانین ثبت نام را مطالعه نموده سپس در صورت داشتن شرایط لازم اقدامات خود را جهت نام نویسی انجام دهید.
  • ابتدا وارد سایت رسمی دبیرستان انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com شده و از منوی راست صفحه بر روی گزینه “ثبت نام آزمون ورودی” همانند تصویر کلیک کنید.

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

  • در مرحله بعدی صفحه پیش روی شما قرار می گیرد که باید بر روی “سامانه پیش ثبت نام دوره دوم دبیرستان انرژی اتمی” کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی (2)

  • مرحله سوم کادری در ابتدای صفحه نمایان می شود (در تصویر ذیل نشان داده شده است) که جهت تکمیل ثبت نام باید آن را انتخاب کنید.

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی (3)

  • در مرحله چهارم گزینه “ثبت نام جدید” را انتخاب کنید.

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

  • نهایتا در کاربرگ ثبت نام ، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده سپس نام کاربری و رمز عبور خود را جهت استفاده در مراحل بعدی آزمون دریافت کنید.

شرایط شرکت در آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه

سوابق تحصیلی دانش آموز یکی از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون می باشد ، بنابراین دانش آموزانی که قصد ثبت نام در پایه دهم را دارند، باید حداقل معدل کتبی 19 را در مقطع تحصیلی قبل کسب نموده باشند . دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی در صورت قبولی در مرحله اول آزمون باید در امتحان تشریحی دروس مربوط به این رشته نیز نمره کافی را اخذ نمایند ، تا مجاز به تحصیل در دبیرستان انرژی اتمی شوند. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در پایه یازدهم و دوازدهم را دارند در صورتی که معدل کتبی سال قبل آن ها بالای 19 باشد ، امکان ثبت نام در آزمون را خواهند داشت.

مدارک ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

بعد از انجام عملیات پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه ، داوطلبان می بایست در بازه زمانی دیگری که توسط سایت رسمی مدارس انرژی اتمی اعلام می گردد ، ثبت نام اصلی خود را انجام دهند و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اصلی مدارس انرژی اتمی ارائه دهند. مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر می باشد :

  • کارنامه تحصیلی سال گذشته دانش آموز
  • گواهینامه موفقیت های فرهنگی ، علمی و ورزشی مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه ، استان و کشور
  • گزارش پیشرفت تحصیلی

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مدارس استان تهران ، مدارس انرژی اتمی می باشد که با توجه به اهمیت آن شعبه دیگری از این مدارس در شهر مشهد نیز تاسیس شده است. به دلیل تقاضای بسیار زیاد داوطلبان و ظرفیت کم ، دانش آموزان تنها با شرکت در آزمون ورودی این مدارس می توانند مجاز به تحصیل در آن شوند. پیش ثبت نام آزمون ورودی این مدارس از تاریخ 12 بهمن لغایت 12 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس