خانه مشاوره تحصیلی ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98

ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98

ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 - 98
ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98

مجتمع فرهنگی و آموزشی علامه طباطبایی که در سال 1372 تاسیس شده است اکنون جزو دبیرستان های معروف تهران محسوب می شود و سالانه اقدام به پذیرش دانش آموزان در مقاطع متوسطه ( دوره اول و دوم ) می نماید. دانش آموزان زیادی با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس گرفته و در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی و همچنین شرایط ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های علامه طباطبایی می پرسند. به همبن دلیل این مطلب را تحت عنوان ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98 آماده کرده ایم و در آن به تمامی این موضوعات خواهیم پرداخت. 

جهت ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی بایستی به سایت www.mat.ir مراجعه نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های علامه طباطبایی ( دوره دوم متوسطه ) از 2 / 10 / 97 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. چنانچه شما نیز قصد ثبت نام در این آزمون را دارید می بایست به سایت www.mat.ir مراجعه کرده و وارد سامانه ستاد ثبت نام شده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات کد و رمز ویژه ای از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت پیامک می بایست مجددا به سامانه ثبت نام مراجعه نمایید و کد و رمز دریافتی را در محل مشخص وارد و اطلاعات خواسته شده ( همانند نام و نام خانوادگی، عکس پرسنلی دانش آموز، عکس کارنامه دانش آموز ) را تکمیل نمایید. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید ساعت و تاریخ جلسه توجیهی را انتخاب کنید. چنانچه در طی مراحل ثبت نام با مشکلی مواجه شدید می توانید با مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا مشاوران مرکز، راهنمایی های لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است تا زمانی که پیغام سبز رنگ ثبت نام شما با موفقیت انجام شد را مشاده نکردید یعنی ثبت نام شما انجام نشده است. 

 جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های علامه طباطبایی  ( دخترانه ) کلیک کنید.

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های علامه طباطبایی ( پسرانه ) کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98

از جمله شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98 داشتن حداقل معدل کل 19 در کارنامه پایانی سال هشتم متوسطه و یا داشتن حداقل معدل 19 در کارنامه نیم سال اول پایه نهم متوسطه می باشد. داوطلبانی که دارای شرایط مذکور باشند مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های علامه طباطبایی خواهند بود و داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته شوند می بایست در یک مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایند که در صورت قبولی مجاز به ثبت نام در یکی از دبیرستان های علامه طباطبایی ( با توجه به اولویت انتخابی خود در زمان ثبت نام آزمون ورودی ) خواهند بود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 97 – 98 کلیک نمایید.

منابع آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98

لازم به ذکر است که دو نوع سوال برای آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان علامه طباطبایی طراحی می شود. یکی از کتاب های ریاضی و علوم مقاطع هفتم، هشتم و نهم متوسطه و یکی هم سوالات هوش و خلاقیت است که منبع طرح این سوالات خارج از کتاب درسی می باشد.

  • از درس ریاضیات و علوم 45 سوال طراحی می شود و زمان اختصاص یافته برای پاسخگویی به این سوالات 75 دقیقه می باشد.
  • برای سوالات هوش و خلاقیت نیز 25 سوال طراحی می شود و زمان اختصاص یافته برای پاسخگویی به این سوالات 50 دقیقه خواهد بود.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98

آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان علامه طباطبایی روز جمعه 21 اردیبهشت 1397 راس ساعت 30 : 8 برگزار می گردد. توجه داشته باشید که این آزمون تنها یک بار برگزار می گردد و درصورت عدم شرکت دانش آموز در این آزمون ( موجه یا غیر موجه ) امکان برگزاری مجدد آزمون به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود. آدرس محل برگزاری نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود. نتایج آزمون نیز معمولا چند روز پس از برگزاری آزمون از طریق سایت مجتمع علامه طباطبایی و با استفاده از کد و رمز داوطلب امکان پذیر خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره