خانه مدارس شاهد دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳
دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد دارای تمامی نکات، شرایط و الزاماتی است که دانش آموزان می بایست از آن با خبر بوده تا بتوانند درست ترین روش برای نام نویسی اینترنتی را پیش بگیرند. مدارس شاهد از محصلان هر سه پایه تحصیلی در دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم از میان علاقه مندان، ثبت نام به عمل آورده و دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد می بایست در زمان ثبت نام مدارس شاهد به سایت ثبت نام مدارس شاهد مربوطه مراجعه کنند.

یکی از اقدامات مهم که باید انجام دهند، دریافت دفترچه راهنمای نام نویسی و مطالعه آن است. دفترچه مذکور برای تمامی پایه ها به طور همزمان با شروع ثبت نام مدارس شاهد و یا چند روز پیش از آن در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ (به زودی فعال می شود.)

دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد برای تمام پایه های تحصیلی در قالب یک فایل مشترک منتشر می گردد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

همان طور که اشاره کردیم، فایل دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد بین مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشترک می باشد. بنابراین دانش آموزانی که قصد دارند در هر یک از پایه های مذکور نام نویسی کنند، می بایست در زمان اعلام شده به سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و به دریافت و مطالعه این دفترچه بپردازند. البته لازم به ذکر است که قبلا این دفترچه از طریق سامانه سجاد و سامانه پادا قابل دریافت بود.

در حال حاضر علی رغم اینکه پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از روز 17 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ شروع گردیده دفترچه ای منتشر نشده است و اطلاعی از زمان انتشار آن در دسترس نیست. در صورت تمایل از طریق کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره می توانید در اسرع وقت از جدیدترین اخبار مربوطه آگاه شوید.

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

برای دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir و همچنین مقاله پیش رو، اقدام​ نمایند. دفترچه راهنمای نام نویسی اطلاعاتی پیرامون ثبت نام مدارس شاهد در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. لینک مستقیم دریافت دفترچه مذکور را در ادامه متن قرار داده ایم که به محض انتشار فعال می شود. با استفاده از دفترچه ثبت نام سال گذشته می توانید از شرایط و نکات پیرامون ثبت نام مدارس شاهد اطلاعاتی کسب کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ (به زودی فعال می شود.)

محتویات دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

برای دسترسی به اطلاعاتی در خصوص روند کلی ثبت نام باید متن دفترچه راهنمای آن را بررسی نمود که در ادامه برخی از موارد مهم آن، برای شما شرح داده شده است. همچنین شایان ذکر است که نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نیز در قالب جداولی در این دفترچه عنوان می شوند.

  • کلیات ثبت نام
  • مدارک ثبت نام مدارس شاهد
  • ظرفیت پذیرش
  • شرایط عمومی، اختصاصی و علمی ثبت نام و ادامه تحصیل
  • نحوه نام نویسی و ادامه تحصیل در مدارس
  • چگونگی امتیازبندی
  • زمان بندی و مراحل ثبت نام
  • هزینه نام نویسی
  • و…

پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از شرایط و ضوابط لازم، دانش آموزان باید با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد فرآیند نام نویسی اینترنتی خود را شروع کنند. دانش آموزان عادی پس از تکمیل فرایند نام نویسی در سایت مذکور منتظر بررسی مدارک تحصیلی و امتیازهای خود باشند و در صورتی که مورد تایید قرار گیرند، در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد به آن ها اطلاع رسانی می گردد.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می گردد؟

علی رغم شروع پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در تاریخ 17 اردیبهشت ماه هنوز اطلاعی از زمان انتشار این دفترچه وجود ندارد.

2- با مطالعه دفترچه ثبت نام مدارس شاهد به چه اطلاعاتی دست می یابیم؟

در این دفترچه اطلاعاتی از قبیل زمان، نحوه، شرایط، مدارک و هزینه ثبت نام به علاوه امتیازبندی دانش آموزان ذکر می گردد.

3- دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت منتشر می گردد؟

فایل پی دی اف این دفترچه از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت به نشانی my.medu.ir و همچنین این مقاله در اختیار افراد قرار داده خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج مدارس