خانه آزمون استخدامی وزارت بهداشت زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

تمامی مراحل آزمون استخدامی وزارت بهداشت از جمله ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و اعلام نتایج، بر عهده سایت جهاد دانشگاهی می باشد. داوطلبان می بایست پس از بررسی رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی وزارت بهداشت و انتخاب شغل و محل مورد نظر، در آزمون ثبت نام نمایند. برای افرادی که قبولی در شغل محل انتخابی آن ها نیاز به گزینش و حضور در جلسه مصاحبه باشد، نتایج آزمون کتبی به عنوان نتیجه اولیه محسوب می گردد که این دسته از داوطلبان پس از ارسال مدارک و شرکت در مصاحبه، نتیجه نهایی را دریافت می کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳ بپردازیم.

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 در بهمن ماه از طریق سایت hrtc.ir  اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

پس از شرکت در آزمون، متقاضیان می بایست در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت بمانند تا در صورت کسب حدنصاب نمره، اقدامات لازم را جهت استخدام خود مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به انجام برسانند.

 نتایج اولیه

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳، آبان ماه توسط سایت جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد. داوطلبان می بایست با همراه داشتن اطلاعات ثبت نامی خود به سامانه مربوطه مراجعه نمایند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از تمامی اخبار مربوط به آزمون استخدامی وزارت بهداشت ما را در کانال تلگرام آزمون های استخدامی همراهی نمایید.

نتایج نهایی

پس از بررسی های لازم و اعلام نتایج اولیه، از افرادی که حد نصاب لازم را کسب نموده باشند جهت شرکت در مرحله مصاحبه این آزمون دعوت به عمل خواهد آمد. در نهایت داوطلبان پس از گذراندن این بخش در انتظار اعلام نتایج نهایی خود خواهند بود؛ طبق اخبار قرار است نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا در بهمن ماه 1403 منتشر گردد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

از آن جایی که نتایج این آزمون در دو مرحله اولیه و نهایی اعلام خواهد شد، متقاضیانی که در موعد مقرر در جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت نموده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت توسط سازمان جهاد دانشگاهی، به سایت اختصاصی این سازمان مراجعه نموده و با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه، نسبت به دریافت نتایج  آزمون مذکور مطابق راهنمای زیر بپردازند.

نتایج اولیه

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در آبان ماه 1403 در سایت hrtc.ir منتشر شد. برای مشاهده نتایج و کارنامه اولیه آزمون خود می بایست مطابق مراحلی که در ادامه ذکر شده است عمل نمایید.

  • مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و انتخاب گزینه “ورود به صفحه اختصاصی آزمون

مرحله اول مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  • کلیک روی عبارت “ورود به پروفایل

مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  • در صفحه پیش رو می بایست پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در کادرهای مربوطه، بر روی گزینه ورود به پروفایل نتایج خود را مشاهده کنید.

 

مرحله سوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

نتایج نهایی

شرکت کنندگان برای مشاهده نتایج نهایی خود نیز می بایست در زمان مقرر به سایت سازمان مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و مانند مراحل بالا به مشاهده نتایج این مرحله بپردازند.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

معمولا دسته ای از داوطلبان هستند که از نتایج خود راضی نیستند و به آن اعتراض دارند. حال سوال اینجاست که این افراد امکان اعتراض به نتایج اولیه یا نهایی خود را دارند؟ در حال حاضر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی این امکان را برای داوطلبان فراهم نکرده است و کلید یا قسمتی تحت عنوان “درخواست” یا “اعتراضندارد؛ در دفترچه نیز اطلاعاتی در این باره قید نشده، لذا متقاضیان نمی توانند در این سایت به نتایج خود اعتراضی وارد کنند مگر آنکه شماره تماسی از طرف وزارت بهداشت اعلام گردد یا اطلاعیه جدیدی منتشر شود که بعید به نظر می‌رسد. در صورت انتشار هر خبری این مقاله به روز خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از گذر از تمامی مراحل مذکور، داوطلبانی که شغل محل انتخابی آن ها دارای گزینش حضوری می باشد، به میزان چند برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه آزمون استخدامی وزارت بهداشت دعوت خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

نتایج اولیه این آزمون در آبان ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود و نتایج نهایی نیز دربهمن ماه ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

2- نتایج این دوره از آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۳ را از چه طریق می توان مشاهده کرد؟

افراد می توانند از طریق سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام نمایند.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود خواهد داشت؟

در حال حاضر اطلاعیه ای درباره اعتراض به نتایج آزمون منتظر نشده و در دفترچه نیز چیزی به این مبنا قید نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره